mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Linux & Alternative OS

Register

Linux Ubuntu. tal van problemen en behoeften

Reply

Thread Tools
Old 27 apr 2008, 16:08
Lid Fractie

Default Linux Ubuntu. tal van problemen en behoeften

1. Ik kan het niet lijkt te kunnen spelen, DVD's, ik vergat hoe compleet te maken, zodat het mogelijk maakt dvd's.

2. Ik hoorde over een virtuele machine op Ubuntu, en denkt u dat als ik XP geïnstalleerd, kan ik steek mijn VAIO Disk daar om al mijn drivers op dat virtuele machine, of zal het me vertellen dat het nog niet op een Sony VAIO-computer.

3. wanneer ik probeer te Dual Screen op NVidia X Server Instellingen en ik klik op Opslaan in config file krijg ik een bericht zeggend "Onmogelijk om nieuwe X-config backup bestand '/ etc/X11/xorg.conf.backup'."

4. Hoe kan ik back-up DVD's als DVDShrink op Windows XP een effectieve, K9Copy zal gesloten en stopt met werken wanneer ik probeer om een backup te maken.

5. Elke grote thema's jullie aanbevelen, im steeds een beetje moe van mijn huidige thema, misschien is er iets nieuws en opwindend dat ik op, i cant lijken te vinden iets te veel op gnomelook, maar thats just me, goed zien wat je hebben

6. Op mijn Firefox-browser, waar i watch youtube video's, de video's zijn erg laggy, en om voor een streaming of flash-video of object te werken, ik heb te klikken deze domme reus PLAY knop. Ik had dit nooit op Ubuntu 7.10, alleen op Ubuntu 8.04, een manier om mijn streaming flash vids terug naar normaal?

Het vaststellen van deze problemen zullen worden zeer gewaardeerd. en zal resulteren in een goede rep
Old 27 apr 2008, 23:27
Donor Groep

1. verder toe te voegen verwijderen en installeren van Ubuntu beperkt extra
2. geen idee, maar ik weet dat het doesnt erkennen uw werkelijke hardware als op een VM
3.ask op het irc-kanaal
4. Probeer een ander programma K9 is voor KDE en waarschijnlijk onstabiel op gnome
5. www.gnome-look.org (gtk2.0 thema's of downloaden smaragd en het gebruik emerald thema's)
6 ga naar package manager en zoek flitser, volledig verwijderen van de flash-plugin vervolgens opnieuw installeren

Mijn Systeem: Cewy het wonder macine

Processor (s):
Intel Core 2 Quad q6600@3.2Ghz
Moederbord:
asus p5q deluxe
RAM Geheugen:
4 gig ocz 1066MHz SLI
Graphics Card (s):
nvidia evga 8800 ultra ko
Sound Card:
onboard
Hard Drive (s):
750 gig Seagate, 32meg cache
Optische Drive (s):
3 ASUS DVD-schrijvers, lightscribe
Case / PSU:
armoursuite Lian-Li PC-P60
Koeling:
tuniq toren
Netwerk / Internet:
dubbele Gigabit LAN-poorten
Monitor (s):
24 "Dell 2408wfp
Operating System (s):
winfail vista 64 | ubuntu / arch linux
Old 28 apr 2008, 13:24
Lid Fractie

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cew27 View Post
1. verder toe te voegen verwijderen en installeren van Ubuntu beperkt extra
2. geen idee, maar ik weet dat het doesnt erkennen uw werkelijke hardware als op een VM
3.ask op het irc-kanaal
4. Probeer een ander programma K9 is voor KDE en waarschijnlijk onstabiel op gnome
5. www.gnome-look.org (gtk2.0 thema's of downloaden smaragd en het gebruik emerald thema's)
6 ga naar package manager en zoek flitser, volledig verwijderen van de flash-plugin vervolgens opnieuw installeren
----------------------
4. welk programma stel je voor, ik heb gehoord dat K9 werkt geweldig op Ubuntu
5. alle thema's die u aanbevelen
Old 4 mei 2009, 08:43
Lid Fractie

Ga naar de advertentie en Systeem> Beheer> Synaptic Package Manager
Dan moet je controleren "multiverse" dat uit viderlan.org, thats uitgaande van uw gebruik van versie 8.10 van Ubuntu, andere dan die zoeken naar een andere peogram die zullen helpen u een dvd.

Voor de virtuele machine proberen te Virtualbox.org en download het. Deb-bestand voor Ubuntu thats great.

als voor de thema's vindt u een foto die je ziet en rechts klok en "set as wallpaper" methed.

Als ik jou was zou ik gaan upgraden naar Ubuntu 9.04, kun je dat doen door te klikken op de update pijl naast uw batterijpictogram, het gaat omhoog wanneer je ooit hebt software-updates heb ik niet geprobeerd te doen op enige andere manier.
Old 4 mei 2009, 14:56
Lid Fractie

deze draad is meer dan een jaar oud ... haar dood en verdwenen
Old 4 mei 2009, 22:57
Lid Fractie

hmmm mijn slechte ik gestopt met controleren van data.
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.