mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Linux og alternative OS

Register

Linux Ubuntu. massevis av problemer og behov

Reply

Thread Tools
Old 27 april 2008, 16:08
Medlem Group

Default Linux Ubuntu. massevis av problemer og behov

1. Jeg kan ikke synes å kunne spille DVD-er, i completly glemt hvordan å gjøre det så det kan DVDer.

2. Jeg hørte om en virtuell maskin på ubuntu, og vet du at hvis jeg installerte XP, kan jeg sette mitt VAIO Disk i det å sette alle driverne på den virtuelle maskinen, eller vil den fortelle meg at ikke en Sony VAIO datamaskin.

3. når jeg prøver å dobbel skjerm på Nvidia X Server Settings og klikk Lagre for å Config File jeg får en melding som sier "Kan ikke opprette nye X config sikkerhetskopifilen '/ etc/X11/xorg.conf.backup".

4. Hvordan kan jeg sikkerhetskopiere DVD-er som DVDShrink på Windows XP effectivly, K9Copy skal lukkes og slutter å fungere når jeg prøver å sikkerhetskopiering.

5. Eventuelle store temaer dere anbefaler, im får slags lei av min nåværende temaet, kanskje det er noe nytt og spennende at jeg kan sette på, jeg skrånende synes å finne noe bra på gnomelook, men dvs akkurat meg, vel se hva du ha

6. På min nettleseren Firefox, når jeg se på YouTube-videoer, videoene er svært laggy, og for en streaming eller flash video eller objektet skal fungere, må jeg klikker på denne dumme kjempe avspillingsknappen. Jeg har aldri hatt dette på Ubuntu 7.10, bare på Ubuntu 8.04, noen måte å få vist direkteavspilte flash vids tilbake til normal?

Løse disse problemene vil bli verdsatt. og vil resultere i en god representant
Old 27 april 2008, 23:27
Donor Group

1. gå å legge til fjerne og installere ubuntu tilgangsbegrenset statister
2. ikke en anelse, men jeg vet at det ikke erkjenner de faktiske maskinvaren når en VM
3.ask på IRC kanal
4. prøve et annet program k9 for kde og trolig ustabil på gnome
5. www.gnome-look.org (gtk2.0 temaer eller laste smaragd og bruk smaragdgrønne temaer)
6 gå til pakken manager og søk flash, fjerner flash plugin deretter installere det

Min System: Cewy er rart macine

Prosessor (er):
Intel Core 2 Quad q6600@3.2Ghz
Hovedkort:
asus p5q deluxe
RAM-minne:
4 gig ocz 1066MHz SLI
Graphics Card (s):
nvidia evga 8800 ultra ko
Lydkort:
onboard
Harddisk (er):
750 gig Seagate, 32meg cache
Optisk stasjon (er):
3 asus dvd forfattere, LightScribe
Case / PSU:
Lian-li armoursuite PC-p60
Cooling:
tuniq tårn
Nettverk / Internett:
Dual Gigabit LAN-porter
Skjerm (er):
24 "dell 2408wfp
Operating System (s):
winfail vista 64 | ubuntu / ARCH linux
Old 28 april 2008, 13:24
Medlem Group

Sitat:
Originally Posted by Cew27 View Post
1. gå å legge til fjerne og installere ubuntu tilgangsbegrenset statister
2. ikke en anelse, men jeg vet at det ikke erkjenner de faktiske maskinvaren når en VM
3.ask på IRC kanal
4. prøve et annet program k9 for kde og trolig ustabil på gnome
5. www.gnome-look.org (gtk2.0 temaer eller laste smaragd og bruk smaragdgrønne temaer)
6 gå til pakken manager og søk flash, fjerner flash plugin deretter installere det
----------------------
4. hva programmet gjør du foreslår, har jeg hørt at k9 fungerer flott på ubuntu
5. noen temaer du anbefale
Old 4 mai 2009, 08:43
Medlem Group

gå til annonsen og System> Administrasjon> Synaptic pakken manager
Deretter sjekker "multiverse" som er fra viderlan.org, dvs forutsatt at du bruker versjon 8.10 av Ubuntu annet enn at se etter en annen peogram som vil hjelpe deg kjøre en dvd.

For virtuell maskin prøver å Virtualbox.org og laste ned. Deb fil for Ubuntu dvs stor.

som for temaene finner du et bilde du liker og høyre klokke og "satt som bakgrunn" methed.

Hvis jeg var deg jeg vil gå oppgradere til Ubuntu 9.04 kan du gjøre det ved å klikke på oppdateringen pilikonet siden av batteri-ikonet, den kommer opp når noen du har programvareoppdateringer jeg ikke har prøvd å gjøre det noen annen måte.
Old 4 mai 2009, 14:56
Medlem Group

denne tråden er over et år gammel ... sin død og borte
Old 4 mai 2009, 22:57
Medlem Group

hmmm min dårlige sluttet jeg å merke datoer.
Reply

Register

Hugseliste

Lignende Tråder
Tråd Tråd startet Forum Svar Siste innlegg
Disk Partion i Ubuntu Linux Goran Linux og alternative OS 0 3 juni 2009 06:44
Er det mulig å kjøre en gratis OS som linux ubuntu med vista buckweed90 Linux og alternative OS 5 4 desember 2008 05:51
Linux Ubuntu og raskere phil66 Linux og alternative OS 8 5 april 2008 12:52
Linux Ubuntu problemer ashaiba Linux og alternative OS 10 3 april 2008 10:34
Linux Ubuntu på Mac, Mac OS X er borte? ashaiba Linux og alternative OS 8 4 mars 2008 09:30
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.