![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| 1. Jeg kan ikke synes å kunne spille DVD-er, i completly glemt hvordan å gjøre det så det kan DVDer. 2. Jeg hørte om en virtuell maskin på ubuntu, og vet du at hvis jeg installerte XP, kan jeg sette mitt VAIO Disk i det å sette alle driverne på den virtuelle maskinen, eller vil den fortelle meg at ikke en Sony VAIO datamaskin. 3. når jeg prøver å dobbel skjerm på Nvidia X Server Settings og klikk Lagre for å Config File jeg får en melding som sier "Kan ikke opprette nye X config sikkerhetskopifilen '/ etc/X11/xorg.conf.backup". 4. Hvordan kan jeg sikkerhetskopiere DVD-er som DVDShrink på Windows XP effectivly, K9Copy skal lukkes og slutter å fungere når jeg prøver å sikkerhetskopiering. 5. Eventuelle store temaer dere anbefaler, im får slags lei av min nåværende temaet, kanskje det er noe nytt og spennende at jeg kan sette på, jeg skrånende synes å finne noe bra på gnomelook, men dvs akkurat meg, vel se hva du ha 6. På min nettleseren Firefox, når jeg se på YouTube-videoer, videoene er svært laggy, og for en streaming eller flash video eller objektet skal fungere, må jeg klikker på denne dumme kjempe avspillingsknappen. Jeg har aldri hatt dette på Ubuntu 7.10, bare på Ubuntu 8.04, noen måte å få vist direkteavspilte flash vids tilbake til normal? Løse disse problemene vil bli verdsatt. og vil resultere i en god representant |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| 1. gå å legge til fjerne og installere ubuntu tilgangsbegrenset statister
2. ikke en anelse, men jeg vet at det ikke erkjenner de faktiske maskinvaren når en VM 3.ask på IRC kanal 4. prøve et annet program k9 for kde og trolig ustabil på gnome 5. www.gnome-look.org (gtk2.0 temaer eller laste smaragd og bruk smaragdgrønne temaer) 6 gå til pakken manager og søk flash, fjerner flash plugin deretter installere det Min System: Cewy er rart macine
|
|
| |||
| |||
| Sitat:
4. hva programmet gjør du foreslår, har jeg hørt at k9 fungerer flott på ubuntu 5. noen temaer du anbefale |
|
| |||
| |||
| gå til annonsen og System> Administrasjon> Synaptic pakken manager Deretter sjekker "multiverse" som er fra viderlan.org, dvs forutsatt at du bruker versjon 8.10 av Ubuntu annet enn at se etter en annen peogram som vil hjelpe deg kjøre en dvd. For virtuell maskin prøver å Virtualbox.org og laste ned. Deb fil for Ubuntu dvs stor. som for temaene finner du et bilde du liker og høyre klokke og "satt som bakgrunn" methed. Hvis jeg var deg jeg vil gå oppgradere til Ubuntu 9.04 kan du gjøre det ved å klikke på oppdateringen pilikonet siden av batteri-ikonet, den kommer opp når noen du har programvareoppdateringer jeg ikke har prøvd å gjøre det noen annen måte. |
|
| |||
| |||
| denne tråden er over et år gammel ... sin død og borte |
|
| |||
| |||
| hmmm min dårlige sluttet jeg å merke datoer. |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Disk Partion i Ubuntu Linux | Goran | Linux og alternative OS | 0 | 3 juni 2009 06:44 |
| Er det mulig å kjøre en gratis OS som linux ubuntu med vista | buckweed90 | Linux og alternative OS | 5 | 4 desember 2008 05:51 |
| Linux Ubuntu og raskere | phil66 | Linux og alternative OS | 8 | 5 april 2008 12:52 |
| Linux Ubuntu problemer | ashaiba | Linux og alternative OS | 10 | 3 april 2008 10:34 |
| Linux Ubuntu på Mac, Mac OS X er borte? | ashaiba | Linux og alternative OS | 8 | 4 mars 2008 09:30 |
| Thread Tools | |
| |