![]() |
|
| |||
| |||
| Jeg har installeret Ubuntu på min MacBook 13 ', og da jeg partitioneret, det partitioneret bøde. Jeg startede op på min Ubuntu og det fungerer fint. Jeg klikker på Esc for at gå til bootscreen så jeg kan gå til min Mac OS X. ... men Mac OS X isnt der???? min HDD er 119GB og på min ubuntu det siger jeg har 30 som jeg partitioneret det. er min Mac OS X helt væk, eller er det hiddne nogle hvor. hvis ja, hvordan kan jeg få adgang til det |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| boot ubuntu og tjekke mac partition til filer, du måske kun har brug for at tilføje muligheden for Mac til grub liste
| |||
| |||
| hvordan gør jeg, at |
|
| |||
| |||
| også på min Beep Media Player, jeg har et plugin kaldet BeepFinder men jeg dont kende, hvordan du installerer det, installere læse mig isnt klar |
|
| |||
| |||
| er dette på ubuntu? Jeg hav aldrig hørt om bip jeg bruge Amarok og rythmbox |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Kunne du sender den uklare installere læst mig til den tråd, så vi alle kan se, hvad den siger? I'm learning en enorm mængde fra disse udvekslinger.
| |||
| |||
| Min vigtigste prioritet er at få min mac filer som alle mine skole filer på den. |
|
| |||
| |||
| Lad mig få den fulde smag af denne post - alle din skole filer på Mac under OSX og du er blevet repartitioning og formatering og installere Ubuntu på den, og du ikke har sikkerhedskopier af skolens filer overalt på alle? Og de er vigtige for dig? Har jeg fik denne ret? |
|
| |||
| |||
| godt, hvis Thats tilfældet boot ubuntu, gå i mac partition og tager alle den fil, du har brug for, og læg dem på en flash-drev, så i det mindste, du har tilbage ups |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Disk Partion i Ubuntu Linux | Goran | Linux & Alternative OS | 0 | 3 juni 2009 06:44 |
| Linux Ubuntu. masser af problemer og behov | ashaiba | Linux & Alternative OS | 5 | 4. maj 2009 22:57 |
| Er det muligt at køre et freeware OS gerne linux ubuntu med vista | buckweed90 | Linux & Alternative OS | 5 | 4 december 2008 05:51 |
| Linux Ubuntu og hurtigere | phil66 | Linux & Alternative OS | 8 | 5 april 2008 12:52 |
| Linux Ubuntu problemer | ashaiba | Linux & Alternative OS | 10 | 3 april 2008 10:34 |
| Thread Tools | |
| |