![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Olen asentanut Ubuntu minun MacBook 13 "ja kun i osiin, sen jakautumiseen sakko. i käynnistynyt minun ubuntu ja se toimii hyvin. Napsautan ESC siirtyäksesi bootscreen niin voin mennä oman Mac OS X: ... mutta Mac OS X isnt siellä?? minun HDD on 119GB ja minun ubuntu sanotaan olen 30 i jakautumiseen sitä. Olen Mac OS X täysin kadonnut, vai onko se hiddne joitakin missä. jos, niin kuinka Voinko käyttää sitä |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| boot ubuntu ja tarkista mac-osio kuvaa ehkä juuri tarvitse lisätä vaihtoehto mac teidän grub luettelo
| |||
| |||
| Miten tämä onnistuu |
|
| |||
| |||
| myös minun Beep Media Player, i on plugin nimeltään BeepFinder mutta i dont tiedä, miten asentaa, sen asentaa lukea minulle isnt selvää |
|
| |||
| |||
| on tämän ubuntu? i hav koskaan kuullut beep i käyttöön Amarok ja rythmbox |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Voisitteko lähettää epäselvä asentaa lukea minun lanka, jotta me kaikki voimme nähdä, mitä se sanoo? Olen oppimisen valtavan määrän näiden vaihtoa.
| |||
| |||
| Tärkein tavoite on saada oma mac tiedostoja kaikki koulun tiedostot sitä. |
|
| |||
| |||
| Haluan saada täysi maku, että post - kaikki koulun tiedostot ovat Mac nojalla OSX ja olet ollut repartitioning ja muotoilu ja asennetaan Ubuntu sitä, eikä sinulla ole varmuuskopioita koulun tiedostot missä tahansa ollenkaan? Ja ne on sinulle tärkeää? Have I got that right? |
|
| |||
| |||
| hyvin, jos thats tapauksessa käynnistää ubuntu, siirry Mac osio ja toteutettava kaikki tiedoston tarvitset ja laita ne flash-asemaan, niin ainakin olet takaisin ups |