![]() |
|
|||||||
|
![]() |
|
|
Thread Tools |
|
|
|||
|
|||
|
Ik Ubuntu geïnstalleerd op mijn MacBook 13 "En toen ik gepartitioneerd, is gepartitioneerd geldboete. i opgestart op mijn Ubuntu en het werkt prima. Ik klik op ESC om naar het bootscreen dus ik kan naar mijn Mac OS X. ... maar de Mac OS X isnt daar?? mijn harde schijf is 119GB en op mijn ubuntu hij zegt dat ik over 30 zoals ik gepartitioneerd is. is mijn Mac OS X volledig verdwenen, of is het hiddne enige waar. zo ja, hoe krijg ik toegang tot het
|
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
opstarten ubuntu en controleer de mac partitie voor bestanden die je misschien net nodig om de optie voor Mac naar uw grub lijst
|
|||
|
|||
|
hoe doe ik dat
|
|
|
|||
|
|||
|
ook op mijn Beep Media Player, ik heb een plugin genaamd BeepFinder maar i dont know how te installeren, de installatie mij isnt duidelijk
|
|
|
|||
|
|||
|
is dit op Ubuntu?
Ik heb nog nooit gehoord van piep ik amarok en rythmbox |
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Kun je na het installeren onduidelijk lees ik de draad dus kunnen we allemaal zien wat het zegt? Ik ben het leren van een enorme hoeveelheid van deze uitwisselingen.
|
|||
|
|||
|
Mijn belangrijkste prioriteit is om mijn mac bestanden als al mijn school-bestanden op.
|
|
|
|||
|
|||
|
Laat me de volle smaak van deze post - al uw school-bestanden op de Mac onder OSX en je hebt repartitioning en de opmaak en het installeren van Ubuntu op en je hebt geen back-ups van de school op alle bestanden overal? En ze zijn belangrijk voor je? Heb ik dat recht?
|
|
|
|||
|
|||
|
goed als thats het geval boot ubuntu, ga naar de mac partitie en alle bestanden die je nodig hebt en leg ze op een flash-drive, dan ten minste u back-ups
|