![]() |
|
| |||
| |||
| Jeg installerte Ubuntu på min MacBook 13 "og når jeg partisjonert det partisjonert fine. i oppstart på ubuntu og det fungerer fint. Jeg trykker ESC for å gå til bootscreen så jeg kan gå til Mac OS X. ... men Mac OS X isnt der??? min HDD er 119GB og på min ubuntu står det at jeg har 30 som jeg partisjonert den. er min Mac OS X helt borte, eller er det hiddne noen der. hvis så hvordan kan jeg få tilgang til det |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| boot ubuntu og sjekke mac partisjon for filer kan du bare trenger å legge til muligheten for mac til grub listen
| |||
| |||
| hvordan gjør jeg det |
|
| |||
| |||
| også, på min pip Media Player, jeg har en plugin kalt BeepFinder men jeg dont vite hvordan du installerer den, installere meg isnt klar |
|
| |||
| |||
| er dette på ubuntu? i hav aldri hørt om pip i bruk amarok og rythmbox |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Kan du poste uklart installere lese meg til tråden så vi alle kan se hva den sier? Jeg lære et stort beløp fra disse børsene.
| |||
| |||
| Min viktigste prioritering er å få min mac filer som alle mine skolen filer på den. |
|
| |||
| |||
| La meg få full smaken av innlegget - hele skolen filer på Mac under OSX og du har vært repartitioning og formatering og installere Ubuntu på den og du ikke har backup av skolen filer hvor som helst i det hele tatt? Og de er viktige for deg? Har jeg fått det? |
|
| |||
| |||
| godt hvis dvs tilfelle boot ubuntu, gå inn på mac partisjonen og ta alle filen du trenger, og sette dem på en flash-stasjon, og deretter minst har du back ups |