![]() |
|
| |||
| |||
| Jag installerade Ubuntu på min MacBook 13 "och när jag partitioneras det partitioneras bra. Jag startade på min ubuntu och det fungerar bra. Jag klickar på ESC för att gå till bootscreen så jag kan åka till min Mac OS X. ... men Mac OS X isnt det???? min hårddisk är 119GB och på min ubuntu det säger att jag har 30 som jag partitioneras det. Jag har Mac OS X helt borta, eller är det hiddne några där. i så fall hur kan jag komma åt den |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| boot ubuntu och kontrollera mac partition för filer som du kanske bara behöver lägga till möjligheten för Mac till din grub listan
| |||
| |||
| Hur gör jag det |
|
| |||
| |||
| också, på min Beep Media Player, jag har en plugin som kallas BeepFinder men jag vet inte hur man installerar det, installera mig isnt klar |
|
| |||
| |||
| är detta på ubuntu? Jag har aldrig hört talas om piper jag använda amarok och rythmbox |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Kan du skicka den oklara installera läsa mig till tråden så att vi alla kan se vad det står? Jag är lärande en enorm mängd av dessa utbyten.
| |||
| |||
| Min främsta prioritet är att få min mac filer som alla mina skolan filer på den. |
|
| |||
| |||
| Låt mig få full variant av denna tjänst - alla skolans filer på Mac under OSX och du har repartitioning och formatera och installera Ubuntu på den och du har inga säkerhetskopior av skolan filer någonstans alls? Och de är viktiga för dig? Har jag fått det? |
|
| |||
| |||
| bra om thats fallet boot ubuntu, gå in på Mac-partitionen och vidta alla filen du behöver och lägg dem på ett flash-enhet, så åtminstone att du har säkerhetskopior |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Disk Partion i Ubuntu Linux | Goran | Linux & Alternativa OS | 0 | 3 juni 2009 06:44 |
| Linux Ubuntu. massor av problem och behov | ashaiba | Linux & Alternativa OS | 5 | 4 maj 2009 22:57 |
| Är det möjligt att köra ett gratis operativsystem såsom Linux Ubuntu med vista | buckweed90 | Linux & Alternativa OS | 5 | 4 december 2008 05:51 |
| Linux Ubuntu och påskynda | phil66 | Linux & Alternativa OS | 8 | 5 april 2008 12:52 |
| Linux Ubuntu problem | ashaiba | Linux & Alternativa OS | 10 | 3 april 2008 10:34 |
| Thread Tools | |
| |