![]() |
|
|||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
|
|
Thread Tools |
|
|
|||
|
|||
|
Olen yrittänyt sekä rahapajassa Ubuntu. Ja kun puhun minun tietokone OS CD tietokoneen, logoa Tietokoneen ja jalostajan tulee, niin viestissä sanotaan jotain Linux Kernel tulee käyttöön jaetun toisen. Tämän jälkeen näyttö pysyy mustana, eikä koskaan saappaat että OS Installer. Ubuntu ja Mint
|
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Meidän on tiedettävä mallin mukaisesti "kehno Sony emolevy".
|
|||
|
|||
|
En tiedä, mutta tiedän sen ei emolevyt ongelma, koska olen installe Ubuntu minun sony ennen ja i on asennettu Mandriva samoin
|
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
hmmm, kuinka paljon ram sinulla on? myös sikäli kuin tiedän, ei ole ohjaimet emolevy on vain kuljettajat ovat aluksella grafiikkaa ja ääntä niin, että kallistus olla ongelma
|
|||
|
|||
|
ok, kun käynnistät live cd sinun pitäisi nähdä luettelon vaihtoehdoista sanomalla aloittaa ubuntu ja kehittyneitä tai jotain tähän suuntaan?
sinun pitäisi nähdä mahdollisuus asettaa käynnistysparametreja boot Apci = off asetettu niin, että sitten uudelleen |
|
|
|||
|
|||
|
Kun käynnistän minun Live cd, ei luettelo vaihtoehdoista
|
|
|
|||
|
|||
|
tehdä se doesnt näyttö mitään tekemistä cd
|
|
|
|||
|
|||
|
hyvin jälkeen logos tietokoneeseen. se kertoo jotain linux kernal, jolla on suuri viesti, mutta se menee joka sekunnin murto niin i cant lukea sitä. jälkeen, että se menee tyhjäksi
|
|
|
|||
|
|||
|
ok se sanottavaa kernal tekstiä
|
|
|
|||