![]() |
|
| |||
| |||
| Ik heb geprobeerd beide Munt en Ubuntu. En toen ik op mijn computer met de OS-cd in mijn computer, het logo voor de computer en de processor kom op, vervolgens een bericht zegt iets over Linux Kernel komt op voor een fractie van een seconde. Na dat het scherm blijft zwart, en nooit laarzen van het OS Installer. Ubuntu en Munt |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| We moeten weten van het model van de "crappy Sony Motherboard".
| |||
| |||
| Ik weet het niet, maar ik ken haar niet de moederborden probleem want ik heb Installe Ubuntu op mijn sony voor en ik heb geïnstalleerd mandriva en |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| hmmm, hoeveel ram heb je? ook voor zover ik weet zijn er geen drivers voor een moederbord zijn er alleen drivers voor de aan boord van graphics en geluid, zodat cant een probleem
| |||
| |||
| OK als je begint de live-cd moet u een lijst met opties te zeggen begin ubuntu en geavanceerde of iets in die richting? ziet u een optie in te stellen boot parameters boot apci = off set die opnieuw |
|
| |||
| |||
| Wanneer begin ik mijn Live-cd, is er geen lijst met opties |
|
| |||
| |||
| do it doesnt elkaar iets te maken met de cd |
|
| |||
| |||
| ook na de logo's voor de computer. het zegt iets over Linux kernal met een grote boodschap, maar het gaat op voor een fractie van een seconde, zodat i cant lezen. Daarna gaat blanco |
|
| |||
| |||
| ok staat er over de kernal in tekst |
|
| |||
| |||
| yea haar tekst. |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Linux Mint - Problemen met scherm resolutie | phillipbooker08 | Linux & Alternative OS | 0 | De 4 juni 2009 18:52 |
| Linux Ubuntu en Quicken | phil66 | Linux & Alternative OS | 8 | De 5 april 2008 12:52 |
| Linux Ubuntu problemen | ashaiba | Linux & Alternative OS | 10 | De 3 april 2008 10:34 |
| Ubuntu Linux op een Mac, Mac OS X is verdwenen? | ashaiba | Linux & Alternative OS | 8 | De 4 maart 2008 09:30 |
| Linux Mint, hoe te downloaden | ashaiba | Linux & Alternative OS | 64 | 29 feb 2008 00:57 |
| Thread Tools | |
| |