![]() |
|
| |||
| |||
| Jeg har prøvd begge Mint og Ubuntu. Og når jeg slår på datamaskinen min med OS-CDen i datamaskinen, logoen for datateknikk og prosessoren kommer på, så en melding som sier noe om Linux Kernel kommer for en delt andre. Etter at skjermen forblir svart, og aldri støvler til OS Installer. Ubuntu og Mint |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Vi trenger å vite hvilken modell av "Crappy Sony Hovedkort".
| |||
| |||
| Jeg vet ikke, men jeg vet det ikke hovedkort problem fordi jeg har installe Ubuntu på min Sony før, og jeg har installert Mandriva så vel |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| hmmm, hvor mye ram har du? også så vidt jeg vet er det ingen drivere for hovedkortet er det bare driverne for ombord grafikk og lyd slik at skrånende være et problem
| |||
| |||
| OK når du starter live cd burde du se en liste over alternativer si starter ubuntu og avansert eller noe langs disse linjene? skal du se et alternativ for å angi boot parametere boot apci = off angitt som prøver |
|
| |||
| |||
| Når starter jeg Live cd, er det ingen valgliste |
|
| |||
| |||
| gjør det ikke vise noe som helst å gjøre med cd |
|
| |||
| |||
| godt etter logoer for datamaskinen. Det sier noe om linux kernal med en stor meldingen, men det går på en delt andre så jeg skrånende lese den. etter at den går tom |
|
| |||
| |||
| ok står det om kernal i tekst |
|
| |||
| |||
| Det stemmer det i teksten. |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Linux Mint - Problemer med skjermoppløsning | phillipbooker08 | Linux og alternative OS | 0 | 4 juni 2009 18:52 |
| Linux Ubuntu og raskere | phil66 | Linux og alternative OS | 8 | 5 april 2008 12:52 |
| Linux Ubuntu problemer | ashaiba | Linux og alternative OS | 10 | 3 april 2008 10:34 |
| Linux Ubuntu på Mac, Mac OS X er borte? | ashaiba | Linux og alternative OS | 8 | 4 mars 2008 09:30 |
| Linux Mint, hvordan, nedlasting | ashaiba | Linux og alternative OS | 64 | 29 februar 2008 00:57 |
| Thread Tools | |
| |