mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Linux & Alternative OS

Register

Linux Ubuntu problemer

Reply

Thread Tools
Old 2. april 2008, 18:22
Medlem Gruppen

Dette er mit månedlige check op af min ubuntu system, og jeg vil gerne give et par critisizm og komplimenter af Ubuntu. hvis du kan hjælpe mig med at løse critisizm, skal du gøre det. tak

Dårlig
1. Min Amarok afspilleren er laggy og når jeg klikker på en ny sang spilleren fryser, bliver sort og hvid, og derefter spiller sangen efter ca 5 sekunder.
2. Compiz-Fusion ≠ Dual Monitors; For eksempel, på en Windows XP, vil jeg blot trække vinduet til den anden skærm. men på ubuntu, når jeg trækker mit vindue til højre (hvor min 2. skærm), går den til Desktop 2 på den primære skærm.
3. Temaerne er ret grim, jeg har ikke fundet en enkelt anstændigt tema om ubuntu. Theyre alle enten er for omfangsrigt eller for spacy og bare grim. Jeg har stor temaer på min Windows XP som i Windows Vista tema, som ser pæn, men alle de vista temaer jeg har fundet for ubuntu er grim og se super fake
4. Dens ikke så stabilt ... Min firefox fryser og jeg må Afbryd på ubuntu lige så mange gange som jeg gør på en Windows XP.
5. Ingen af mine chauffører arbejde undtagen mit skærmkort. Betydning, mit TV Card gør ikke arbejde på alle, min Fjernbetjening plejer arbejde på min Ubuntu, Mine lydkort på min comptuer doesnt arbejde til sin fulde kapacitet, for eksempel har jeg 5.1 højttalere tilsluttet, men Ubuntu kun spiller 2 af de talere, og jeg cant kontrol min subwoofer, center, og tilbage højttalere.
6. Adobe Photoshop CS2 doesnt køre så glat som Cew siger, at det gør. atleast for mig ...
7. Dens ikke så hurtigt som mange ppl sige det ... når jeg åbner Denne computer, det tager den samme tid som den gør på Windows XP såvel når im søge efter filer.

Komplimenter
1. Cool søger effekter
2. Nr. blå skærm af død ... endnu
3. Open Source
4. Dens frie

Hvis nogen kan løse mit critisizm. Det ville være fantastisk. hvis du cant. godt jeg kunne lige så godt bare skifte tilbage til M $...=(. jeg gætte gode dont altid vinder, im bliver suget ritual tilbage til corperate monopol maskine
Old 3. april 2008, 00:40
Donor-Gruppen

Hvis jeg husker ret, det første, jeg nogensinde sagt til dig er, at du har valgt din software er første trin. Softwaren indebærer den bedst egnede operativsystemet. Hvad du forsøger at gøre, er så åbenlyst bedst tjent ved at køre på en Microsoft operativsystem, at jeg har ingen idé om, hvorfor du ikke bare acceptere det som et faktum.

Microsoft-operativsystemer er meget vidunderligt, drage fordel af dem. Der er ikke noget enkelt svar, der er bedst for alt, der er bedst for særlige omstændigheder. Din computing behov midte Microsoft område af den simple grund, at dit valgte computing pakker blev skrevet og testet til at køre på den måde. Hvis en dag, du beslutter dig for at imødekomme dine krav med open source programmer, du kan finde det en anden situation, og du kan nyvurderer.

Mit system: Tim

Processor (s):
Athlon 64 3500 +
Bundkort:
Asus A8N-VM CSM
RAM Hukommelse:
Corsair PC3200 CL2 DDR-400 2GB
Grafikkort (r):
NVIDIA GeForce 6600 512 MB
Lydkort:
Cherry RS 6000 M tastatur
Harddisk (e):
Barracuda.7 + 2x200GB 58MB / s opretholde
Optisk drev (r):
Samsung DVD-ROM TS-H352
Sag / PSU:
Thermaltake Soprano
Køling:
Stock
Network / Internet:
Telewest 2x20Mb/sec
Monitor (s):
SXGA fladskærm
Operating System (s):
Slackware (2.6.27.7) (Fluxbox)
Old 3. april 2008, 01:24
Donor-Gruppen

ok godt her går
1. Amarok er lavet for kde miljøet ikke gnome Men jeg fandt det fungerede fint for mig, så brug rythmbox
2.I aldrig har brugt dobbelt skærm, men i to uger hårdføre vil være ude med bedre overvågning af støtte
3. temaerne for ubuntu er udestående, skal du gå til www.gnome-look.org Der er masser
4.it er meget stabil som en OS dog firefox isnt og det er den samme for alle distribution, men forhåbentlig den nye Firefox 3 vil blive bedre gennemføres
5.ubuntu 's drivere er programmeret af frivillige open source coders, overvejer alle hardware avalible ud i det øjeblik jeg tror ubuntu har gjort et pokkers godt stykke arbejde på at få masser af driverne sammen, hvert enkelt stykke hardware på min pc arbejder fejlfrit
6.in hvilken måde doesnt det kører glat, igen er dette ikke ubuntu's skyld, men vin og codeweavers, vil det blive bedre i takt med nye midler
7. det er måske ikke så hurtigt for dig, men det gør den for mig og de fleste andre brugere, som for filen søger det afhænger af den mængde af filer og pc specs

én ting jeg hader, når folk går til GNU / Linux og så klager over, hvordan det er ikke ligesom Windows, ingen sin ikke lide vinduer, fordi det ikke vinduer!
(ikke at komme på dig)

Mit system: Cewy's spekulerer macine

Processor (s):
Intel Core 2 Quad q6600@3.2Ghz
Bundkort:
asus p5q deluxe
RAM Hukommelse:
4 gig ocz 1066mhz SLI
Grafikkort (r):
nvidia evga 8800 ultra ko
Lydkort:
ombord
Harddisk (e):
750 gig Seagate, 32meg cache
Optisk drev (r):
3 asus dvd forfattere, LightScribe
Sag / PSU:
Lian-li armoursuite PC-P60
Køling:
tuniq tårn
Network / Internet:
dual Gigabit LAN-porte
Monitor (s):
24 "dell 2408wfp
Operating System (s):
winfail vista 64 | ubuntu / arch linux
Old 3. april 2008, 01:27
Donor-Gruppen

Citat:
Oprindeligt Indsendt af stedet View Post
Hvis jeg husker ret, det første, jeg nogensinde sagt til dig er, at du har valgt din software er første trin. Softwaren indebærer den bedst egnede operativsystemet. Hvad du forsøger at gøre, er så åbenlyst bedst tjent ved at køre på en Microsoft operativsystem, at jeg har ingen idé om, hvorfor du ikke bare acceptere det som et faktum.

Microsoft-operativsystemer er meget vidunderligt, drage fordel af dem. Der er ikke noget enkelt svar, der er bedst for alt, der er bedst for særlige omstændigheder. Din computing behov midte Microsoft område af den simple grund, at dit valgte computing pakker blev skrevet og testet til at køre på den måde. Hvis en dag, du beslutter dig for at imødekomme dine krav med open source programmer, du kan finde det en anden situation, og du kan nyvurderer.
stedet jeg fandt ovenstående redegørelse en smule dum, grunden til, at folk flytter til linux er for den hastighed, ser og sikkerhed sammen med den store online-community. og til almindelig brug linux er bedre tro det eller ej
som deafault det kommer med
iso og disk brændende ansøgninger
en budbringer, som beskæftiger sig med alle klienter
en anstændig musikafspiller (Windows Media sucks)
en gratis office-klienten, der kan åbne og gemme alle Microsofts formater samt åbne formater
en anstændig e-mail-klient
og bedre resultater, når jeg klikker på en app den åbner inden for en anden ikke 5
Old 3. april 2008, 02:36
Donor-Gruppen

Cewy har jeg ikke noget problem med din entusiasme, men "at vælge din software er første trin" er uundgåeligt. Nogle mennesker simpelthen har en ikke-negotiable brug for at køre en given pakke og alle de entusiasme i verden ikke vil gøre det køre, hvis det ikke kører på eksisterende emulatorer. Det er ikke dumt råd, det er ligesom at fortælle Gud, fik han sin ti bud galt, det er en uundgåelig konsekvens af livet, universet og alt.

Og når du har listen alle operativsystemer kan køre de programmer, du har ingen indflydelse på, så kan du vælge din hardware.
Old 3. april 2008, 02:56
Donor-Gruppen

hvis du henviser til photoshop naturligvis er det porteret til microsfts software men dets folk som mig, der er kombinationsklausuler at få folk til at se den anden baggrund, de fleste mennesker tror, der kun er to operativsystemer derude, jo mere folk bruger linux jo bedre er det får, jo flere mennesker at børste det udtagne jo større diktator skibet, der er vinduer bliver
Old 3. april 2008, 03:21
Donor-Gruppen

Hvad jeg rent faktisk har haft i tankerne, var Adobe Premiere Pro CS3, og enhver, der kører, der sandsynligvis vil være bruger Mac OSX snarere end en af Redmond's produkter. Der virkelig er mennesker, hvis job er afhængige af at pakke fungerer perfekt. Med alle midler rådgive mennesker og vise dem de fordele, men ikke oversell. Ingen ønsker en skuffet kunde.
Old 3. april 2008, 03:25
Donor-Gruppen

Thats ikke et gyldigt argument. Hvis nogen ønsker at betale for sådan software derefter for guder skyld køre det indbygget
Old 3. april 2008, 09:46
Medlem Gruppen

Citat:
Oprindeligt Indsendt af Cew27 View Post
ok godt her går
1. Amarok er lavet for kde miljøet ikke gnome Men jeg fandt det fungerede fint for mig, så brug rythmbox
2.I aldrig har brugt dobbelt skærm, men i to uger hårdføre vil være ude med bedre overvågning af støtte
3. temaerne for ubuntu er udestående, skal du gå til www.gnome-look.org Der er masser
4.it er meget stabil som en OS dog firefox isnt og det er den samme for alle distribution, men forhåbentlig den nye Firefox 3 vil blive bedre gennemføres
5.ubuntu 's drivere er programmeret af frivillige open source coders, overvejer alle hardware avalible ud i det øjeblik jeg tror ubuntu har gjort et pokkers godt stykke arbejde på at få masser af driverne sammen, hvert enkelt stykke hardware på min pc arbejder fejlfrit
6.in hvilken måde doesnt det kører glat, igen er dette ikke ubuntu's skyld, men vin og codeweavers, vil det blive bedre i takt med nye midler
7. det er måske ikke så hurtigt for dig, men det gør den for mig og de fleste andre brugere, som for filen søger det afhænger af den mængde af filer og pc specs

én ting jeg hader, når folk går til GNU / Linux og så klager over, hvordan det er ikke ligesom Windows, ingen sin ikke lide vinduer, fordi det ikke vinduer!
(ikke at komme på dig)
Jeg modvilje rythembox en masse ... Jeg brugte den og amorok er langt bedre end det

er der en spiller gerne Winamp. ikke den gamle Winamp, men den nye en med en slank og fast tema med lethed ...? eller vil du anbefale jeg køre Winamp vin ...
Old 3. april 2008, 09:55
Donor-Gruppen

Hvad er ikke at lide ved rythmbox?
også gå til Tilføj / Fjern og søg musik der er masser af spillere

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.