![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Tämä on minun kuukausittain tarkistaa minun ubuntu ja haluan antaa pari critisizm ja onnittelut Ubuntu. jos voit auttaa minua ratkaisemaan critisizm, tee niin. kiitos Paha 1. Oma Amarok pelaaja on laggy ja aina i klikkaa uuden laulun pelaaja jäätyy, tulee musta ja valkoinen, ja sitten soittaa kappaleen jälkeen noin 5 sekuntia. 2. Compiz-Fusion ≠ Dual Näytöt, esimerkiksi tietokoneeseen, jossa on Windows XP, i vedä ikkuna muiden seurata. mutta ubuntu kun i vetää minun ikkunan oikealle (missä 2nd monitori) se menee Desktop 2 ensisijainen valvoa. 3. Teemat ovat melko ruma, i havent löytänyt yhtään kunnon aihealuetta ubuntu. Theyre kaikki joko liian tilaavievät tai liian avaralta ja vain ruma. Minulla on suuri teemojen Windows XP: ssä kuin Windows Vista-teema, joka näyttää hienolta, mutta kaikki näköala teemoja i found for ubuntu on ruma ja näyttää super väärennös 4. Sen ei että vakaa ... Oma firefox jäätyy ja i on voimassa quit on ubuntu vain niin monta kertaa kuin i tehdä Windows XP: ssä. 5. Ei ole minun kuljettajien työtä paitsi minun Näytönohjain. Merkitys, TV Card doesnt toimi lainkaan, minun Kaukosäädin tapana työskennellä minun Ubuntu, Oma äänikortti minun comptuer doesnt työtä koko valmiudet esimerkiksi olen 5.1 kaiuttimet kytketty, mutta Ubuntu vain toistaa 2 nämä puhujat ja i cant valvonta minun bassovahvistin, keskusta ja takaisin kaiuttimiin. 6. Adobe Photoshop CS2 doesnt näyttää sujuvan kuin Cew sanoo, että se tekee. atleast minulle ... 7. Sen ei yhtä nopeasti kuin monet ppl sanoa, että se on ... Kun avaan Oma tietokone vie yhtä paljon aikaa kuin Windows XP: n ja kun im etsii tiedostoja. Onnittelut 1. Cool HAKU vaikutukset 2. N: o sininen näyttö kuolema ... vielä 3. Open Source 4. Sen vapaan Jos joku voi ratkaista minun critisizm. Se olisi mahtavaa. jos kallistus. Minulla voisi yhtä hyvin vain siirtyä takaisin M $...=(. luulisin hyvä jätkät dont aina voittaa, im se imetään riitti takaisin sen corperate monopoli kone |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jos muistan oikein, ensimmäinen asia, josta olen koskaan sanonut sinulle, että olet valinnut ohjelmisto on ensimmäinen vaihe. Ohjelmisto merkitsee paras käyttöjärjestelmä. Mitä olet yrittänyt tehdä niin räikeästi parhaiten palvelee käynnissä Microsoftin käyttöjärjestelmä, että minulla ei ole aavistustakaan, miksi et vain hyväksyä se tosiasia.
Microsoftin käyttöjärjestelmät on erittäin hienoa, hyödyntää niitä. Ei ole ainoa vastaus, joka parhaiten sopii kaiken, there's parhaiten erityiset olosuhteet. Sinun tiedonkäsittelyn tarpeet ovat ydinmaaseudun Microsoft alueella siitä yksinkertaisesta syystä, että valitsemasi tietojenkäsittely paketit olivat kirjoitettu ja testattu suorittamisen tällä tavalla. Jos joskus, sinun päättää varten sinun vaatimukset avoimen lähdekoodin sovelluksia voi löytää se on eri tilanne, ja voit arvioida uudelleen. My System: Tim
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| ok hyvin tässä menee
1. Amarok tehdään KDE-ympäristöä ei gnome kuitenkin löysin se toimi hyvin minulle, käytä rythmbox 2.i ole koskaan käytetty kaksoismonitoreja mutta kahden viikon kuluttua hardy on mukana valvoa paremmin tukea 3. aihealueet ubuntu ovat ulkona, siirry www.gnome-look.org on runsaasti 4.it on erittäin vakaa kuin os kuitenkin firefox isnt ja se on sama kaikille distro n mutta toivottavasti uusi Firefox 3 on helpompi toteuttaa 5.ubuntu 's kuljettajat ohjelmoituun vapaaehtoiset avoimen lähdekoodin Coders, kun otetaan huomioon kaikki laitteiston avalible ulos tällä hetkellä mielestäni ubuntu on tehnyt hemmetin hyvää työtä saamaan paljon kuljettajien yhdessä, joka yksikköhintaisiin laitteiston minun pc toimii moitteettomasti 6.in miten doesnt se aikavälillä tasainen, taas tämä ei ole ubuntu vika mutta viini ja codeweavers, se saa paremmin aikaa uutta rahoitusta 7. se ei voi olla yhtä nopeasti sinulle, mutta se on varmasti minulle ja muille käyttäjille, kuten tiedostojen hakuja se riippuu määrä tiedostoja ja pc specs yksi asia Inhoan, kun ihmiset menevät gnu / linux ja sitten valittaa siitä, miten sen ei pidä ikkunat, ei se ole kuin ikkunat, koska sen ei ikkunat! (ei saa sinua) My System: Cewy n ihme macine
|
|
| |||
| |||
| Quote:
kuten deafault se tulee iso ja levyn poltto-sovelluksia lähettiläs, joka käsittelee kaikki asiakkaat kunnollinen soitin (Windows Media sucks) vapaa toimistotiloja, jotka voivat avata ja tallentaa kaikki microsofts tiedostomuodot sekä avoimia formaatteja kunnollinen sähköpostiohjelma ja paremman suorituskyvyn, kun i Napsauta app. se avaa mukaan toinen ei 5 |
|
| |||
| |||
| Cewy, minulla ei ole ongelma innokkuutesi mutta "valitsemalla ohjelmisto on ensimmäinen vaihe" on väistämätöntä. Jotkut ihmiset vain ovat ei-jälkimarkkinakelpoisen tarvitse käynnistää tietyn paketin ja kaikki innostus maailmassa ei aio tehdä sitä käyttää, jos ne eivät ole ristiriidassa nykyisten emulators. Se ei ole typerä neuvoja, että on kuin kertoa Jumalan hän sai kymmenen käskyä väärässä, se on väistämätön seuraus elämän, maailmankaikkeuden ja kaiken. Ja kun olet lyhyen lueteltu kaikki käyttöjärjestelmät pystyvät käynnissä ohjelmia sinulla ei ole muuta vaihtoehtoa yli, voit valita laitteistoosi. |
|
| |||
| |||
| jos olet viittaavat retusoi tietenkin se on siirretty varten microsfts ohjelmisto mutta sen Minun kaltaiseni ihmiset, jotka ovat sitominen saada ihmiset näkevät muut kevyet, useimmat ihmiset ajattelevat, että on olemassa vain kaksi käyttöjärjestelmät siellä, sitä enemmän ihmiset käyttävät linux sitä paremmin se tulee, sitä enemmän ihmisiä, harjalla se kumoaa isompi diktaattori aluksen, joka on ikkunat tulee |
|
| |||
| |||
| Minä itse oli mielessään oli Adobe Premiere Pro CS3, ja kaikki käynnissä, joka on todennäköisesti Mac OSX sijaan yksi Redmond: n tuotteita. On todella olemassa ihmisiä, joiden työpaikat ovat riippuvaisia siitä, että paketti toimi täydellisesti. Kaikin keinoin neuvoa ihmisiä ja näyttää niitä etuja, mutta eivät ylimainostaa. Kukaan ei halua pettynyt asiakas. |
|
| |||
| |||
| thats ole pätevä argumentti. jos joku haluaa maksaa tällaisia ohjelmistoja sitten jumalia vuoksi suorita se natiivisti |
|
| |||
| |||
| Quote:
Onko pelaaja kuten Winamp. ei vanhan Winamp mutta uusi toinen on tyylikäs ja nopea teema helposti ...? vai oletteko suositella i aikavälillä Winamp viiniä ... |
|
| |||
| |||
| whats olla kuin noin rythmbox? myös mennä lisää / poista ja hae musiikkia on runsaasti pelaajia |