![]() |
|
| |||
| |||
| Dit is mijn maandelijkse check-up van mijn ubuntu systeem en ik wil een paar critisizm en complimenten van Ubuntu. als je me helpen oplossen van de critisizm, doe dat dan. bedankt Slecht 1. Mijn amarok player is laggy en wanneer ik klik op een nieuw nummer van de speler bevriest, wordt zwart en wit, en dan speelt het nummer na ongeveer 5 seconden. 2. Compiz-Fusion ≠ twee beeldschermen, bijvoorbeeld op een Windows XP, i just sleep het venster naar de andere monitor. maar op ubuntu als ik sleep mijn venster naar rechts (waar mijn 2e monitor is) gaat naar Desktop 2 op de primaire monitor. 3. De thema's zijn heel lelijk, i havent gevonden een fatsoenlijk thema op Ubuntu. Theyre alle hetzij te grof of te spacy en gewoon lelijk. Ik heb grote thema's op mijn Windows XP als Windows Vista thema dat lijkt leuk, maar alle vista's heb ik gevonden voor Ubuntu zijn lelijk en ziet er super nep 4. Het is niet dat stabiel ... Mijn firefox bevriest en ik moet stoppen met kracht op Ubuntu net zo vaak als ik op een Windows XP. 5. Geen van mijn chauffeurs werken behalve mijn videokaart. Zin, mijn tv-kaart doesnt werk op alle, mijn afstandsbediening wont werk op mijn Ubuntu, Mijn geluidskaart op mijn comptuer doesnt werken aan zijn volledige vermogen, bijvoorbeeld heb ik 5.1 speakers aangesloten, maar Ubuntu alleen speelt 2 van de sprekers en i cant mijn subwoofer, midden en achter luidsprekers. 6. Adobe Photoshop CS2 doesnt lopen zo glad als Cew zegt dat het doet. ten minste voor mij ... 7. Zijn niet zo snel als vele ppl zeggen is ... toen ik mijn computer duurt het even lang als het doet op Windows XP en als im het zoeken naar bestanden. Complimenten 1. Cool zoekt effecten 2. Geen blauw scherm van de dood nog ... 3. Open Source 4. Zijn vrije Als iemand kan oplossen mijn critisizm. dat zou geweldig. Als u cant. Ik kan net zo goed gewoon weer terug naar M $...=(. Ik denk good guys dont altijd wint, im wordt gezogen ritus weer aan bij de corperate monopolie machine |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Als ik mij goed herinner rechts, het eerste wat ik ooit gezegd heb, is dat de keuze van uw software is stap een. De software brengt de meest geschikte besturingssysteem. Wat u probeert te doen is zo schaamteloos het best gediend met draaien op een Microsoft-besturingssysteem dat ik heb geen idee waarom je niet gewoon accepteren als een feit.
Microsoft-besturingssystemen zijn heel prachtig, profiteren van hen. Er is geen enkel antwoord dat het beste voor alles, is er het beste voor specifieke omstandigheden. Uw computer moet zijn hart Microsoft grondgebied om de eenvoudige reden dat je gekozen computing pakketten werden geschreven en getest te lopen op die manier. Als ooit, u beslist om al uw eisen met open source applicaties vindt u het een andere situatie en kunt u opnieuw te evalueren. Mijn Systeem: Tim
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| ok en hier gaat
1. amarok is gemaakt voor het kde gnome omgeving niet, maar ik vond het werkte prima voor mij, gebruik rythmbox 2.i nog nooit gebruikt twee beeldschermen, maar in twee weken tijd hardy zal worden uitgevoerd met een betere monitor ondersteuning 3. de thema's voor Ubuntu zijn uitstekend, ga naar www.gnome-look.org er zijn genoeg 4.it is zeer stabiel als een os echter firefox isnt en dat is hetzelfde voor alle distro's, maar hopelijk de nieuwe Firefox 3 zal worden uitgevoerd 5.ubuntu 's-stuurprogramma's zijn geprogrammeerd door vrijwilliger open source coders, gezien alle hardware avalible op het moment dat ik denk dat Ubuntu heeft een verdomd mooie baan krijgen op veel van de bestuurders samen, elk stuk hardware op mijn pc werkt feilloos 6.in welke wijze doesnt draaien glad, ook dit is niet de schuld van Ubuntu, maar wijn en codeweavers, zal beter in de tijd met de nieuwe financiering 7. Het kan niet zo snel voor je, maar het is voor mij en de meeste andere gebruikers, als voor het bestand te zoeken afhankelijk van de hoeveelheid bestanden en pc specs een ding dat ik haat is wanneer mensen gaan naar GNU / Linux en daarna klagen over hoe haar niet zoals ramen, geen haar niet zoals ramen, omdat het niet ramen! (niet steeds op je) Mijn Systeem: Cewy het wonder macine
|
|
| |||
| |||
| Citaat:
deafault als het gaat met iso en schijf branden toepassingen een boodschapper die zich bezighoudt met alle cliënten een fatsoenlijke muziekspeler (windows media sucks) een gratis office-client die kan openen en opslaan van alle Microsofts formaten als open formaten een fatsoenlijk email client en betere prestaties, wanneer ik klik op een app opent binnen een seconde niet 5 |
|
| |||
| |||
| Cewy, ik heb geen probleem met uw enthousiasme, maar "het kiezen van uw software is stap een" onvermijdelijk. Sommige mensen hebben gewoon een niet-verhandelbare nodig om een bepaald pakket en al het enthousiasme in de wereld niet zal laten draaien als het niet draait op bestaande emulators. Het is niet dom advies, dat het lijkt alsof God vertelde hij zijn Tien Geboden verkeerd, het is een onvermijdelijk gevolg van het leven, het universum en alles. En wanneer u shortlist alle besturingssystemen kunnen draaien van de programma's die je hebt geen keuze meer, dan kunt u uw hardware. |
|
| |||
| |||
| Als u verwijst naar photoshop natuurlijk is geporteerd voor microsfts software, maar de mensen zoals ik die koppelverkoop om mensen zien de andere hand, de meeste mensen denken dat er slechts twee besturingssystemen zijn, hoe meer mensen gebruik linux hoe beter het krijgt, hoe meer mensen die het penseel opzij hoe groter de dictator schip dat Windows wordt |
|
| |||
| |||
| Wat ik eigenlijk in gedachten had was Adobe Premiere Pro CS3, en iedereen die de kans lopen te worden met Mac OSX en niet een van Redmond's producten. Er zijn echt mensen wier banen afhangen van dat pakket werkt perfect. Met alle middelen adviseren mensen en toon hen de voordelen maar niet oversell. Niemand wil een teleurgestelde klant. |
|
| |||
| |||
| thats geen geldig argument. als iemand wil betalen voor dergelijke software dan voor goden wille draaien "native" |
|
| |||
| |||
| Citaat:
is er een speler zoals Winamp. niet de oude winamp maar de nieuwe een met een slanke en snelle thema met gemak ...? of heeft u aanbevelen ik winamp wijn ... |
|
| |||
| |||
| whats niet graag over rythmbox? ook toe te voegen / verwijderen en zoeken van muziek zijn er veel spelers |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Linux Ubuntu. tal van problemen en behoeften | ashaiba | Linux & Alternative OS | 5 | 4 mei 2009 22:57 |
| Ubuntu Linux 7.10 WLAN probleem | oobrokensilence | Linux & Alternative OS | 3 | 4 mei 2009 08:23 |
| HP DV9720ea Linux / Ubuntu Drivers | Hybr! D | Linux & Alternative OS | 7 | 12 okt 2008 16:13 |
| Linux Ubuntu en Quicken | phil66 | Linux & Alternative OS | 8 | De 5 april 2008 12:52 |
| Ubuntu Linux op een Mac, Mac OS X is verdwenen? | ashaiba | Linux & Alternative OS | 8 | De 4 maart 2008 09:30 |
| Thread Tools | |
| |