![]() |
|
|
|||
|
|||
|
Dette er min månedlig sjekk av min ubuntu-systemet, og jeg ønsker å gi et par critisizm og compliments av ubuntu. hvis du kan hjelpe meg å løse critisizm, kan du gjøre det. takk
Dårlig 1. Min amarok spilleren er laggy og når jeg klikker på en ny sang spilleren fryser, blir svart og hvitt, og deretter spiller sangen etter ca 5 sekunder. 2. Compiz-Fusion ≠ Dual-skjermer, for eksempel på en Windows XP, kan jeg bare dra vinduet til den andre skjermen. men på ubuntu når jeg flytter min vinduet til høyre (der min 2dre skjerm er) går til skrivebord 2 på hovedskjermen. 3. Temaene er ganske stygg, jeg har ikke funnet en eneste anstendige tema på ubuntu. Theyre alle enten for store eller for spacy og bare stygg. Jeg har store temaene på min Windows XP som i Windows Vista tema som ser fin, men alle vista temaene jeg har funnet for ubuntu er stygg og se super falske 4. Det er ikke som stabil ... Min Firefox fryser og jeg må tvinge avslutte på ubuntu like mange ganger som jeg gjør på en Windows XP. 5. Ingen av mine sjåfører arbeid utenom min skjermkortet. Betydning mitt TV-kort ikke fungere i det hele tatt, min Fjernkontroll wont arbeide på Ubuntu, lydkortet på min comptuer doesnt work til full kapasitet, for eksempel har jeg 5.1 høyttalere koblet til, men Ubuntu bare spiller 2 av disse høyttalerne, og jeg cant kontroll min subwoofer, senter og bak høyttalere. 6. Adobe Photoshop CS2 ikke kjøre så myk som Cew sier det gjør. atleast for meg ... 7. Det er ikke så fort som mange ppl si det ... når jeg åpner min datamaskin tar det på samme tid som det gjør på Windows XP så vel når im søke etter filer. Compliments 1. Heftig jakt effekter 2. Ingen blå skjerm døden ... ennå 3. Open Source 4. Sin gratis Hvis noen kan løse mitt critisizm. som ville være fantastisk. Hvis du skrånende. vel jeg kan like godt bare bytte tilbake til M $...=(. vel god fyrene dont alltid vinn, im blir sugd Rite tilbake til corperate monopol maskin |
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Hvis jeg husker rett, den første jeg noen gang sagt til deg er at du velger programvare er trinn én. Programmet innebærer det mest hensiktsmessige operativsystemet. Hva du prøver å gjøre er så blatantly best tjent med å kjøre på en Microsoft operativsystem som jeg aner ikke hvorfor du ikke bare godta det som et faktum.
Microsoft operativsystemer er veldig flott, dra nytte av dem. Det er ingen enkle svar som er best til alt, er det best for spesielle forhold. Brukeropplevelsen behov heartland Microsoft territorium for den enkle grunn at den valgte computing pakkene ble skrevet og testet for å kjøre den veien. Hvis en dag, du bestemmer deg for å kunne dekke dine behov med åpen kildekode-programmer finner du kanskje det er en annen situasjon, og du kan evaluere. Min System: Tim
|
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
ok vel her går
1. amarok er laget for KDE-miljøet ikke gnome, men jeg synes det fungerte fint for meg, bruker rythmbox 2.i aldri har brukt doble skjermer, men i to uker tid Hardy skal ut med bedre skjerm støtte 3. temaene for ubuntu er utestående, gå til www.gnome-look.org det fins 4.it er veldig stabil som oss imidlertid firefox isnt og det er den samme for alle distro's men forhåpentligvis den nye Firefox 3 vil være bedre implementert 5.ubuntu er driverne er programmert av frivillige åpen kildekode coders, vurderer all maskinvaren avalible ut i øyeblikket tror jeg ubuntu har gjort en jævla bra jobb på får en masse driverne sammen, hver eneste del av maskinvaren på PCen virker prikkfritt 6.in hvilken måte doesnt det kjøre glatt, igjen dette er ikke ubuntu skyld men vin og codeweavers, vil det bli bedre i takt med ny finansiering 7. Det er kanskje ikke så fort for deg, men det absolutt er for meg og de fleste andre brukere, som for filen du søker det avhenger av mengden filer og pc specs En ting jeg hater når folk går til GNU / Linux og deretter klage om hvordan det er ikke like vinduer, ikke dets ikke som windows fordi ikke windows! (ikke får på deg) Min System: Cewy er rart macine
|
|
|
|||
|
|||
|
Sitat:
som deafault det kommer med iso og disk brenne programmer en budbringer som omhandler alle klienter en anstendig musikkspiller (Windows Media suger) en fri kontorpakke klient som kan åpne og lagre alle Microsofts formater samt åpne formater en skikkelig e-postklient og bedre ytelse, når jeg klikker en app åpnes det i en andre ikke 5 |
|
|
|||
|
|||
|
Cewy, jeg har ingen problem med entusiasme, men "velge programvare er trinn én" er uunngåelig. Noen mennesker rett og slett har et ikke-omsettelige må kjøre en gitt pakken og alle entusiasme i verden er ikke til å gjøre det kjøres hvis den ikke kjøres på eksisterende emulatorer. Det er ikke dumt råd, som liker å fortelle Gud han fikk ti bud galt, er det en uunngåelig konsekvens av livet, universet og alt.
Og når du har kort listet alle operativsystemer som kan kjøre programmene du har ikke noe valg over, så kan du velge maskinvaren. |
|
|
|||
|
|||
|
Hvis du henviser til photoshop selvfølgelig det er oversatt til microsfts programvare men sånne som meg som er knytte til å gjøre folk se andre lys, de fleste tror det bare er to operativsystemer der ute, jo mer folk bruker linux det bedre det får, jo flere som penselen det til side i større diktatoren skip som vinduer blir
|
|
|
|||
|
|||
|
Det jeg egentlig hadde i tankene var Adobe Premiere Pro CS3, og alle kjører det sannsynligvis til å bruke Mac OSX stedet en av Redmond produkter. Det egentlig er mennesker som jobber som er avhengige av at pakken fungere perfekt. For all del råder folk og vise dem fordelene men ikke oversell. Ingen ønsker en fornøyd kunde.
|
|
|
|||
|
|||
|
Det er ikke et gyldig argument. hvis noen ønsker å betale for slik programvare deretter for guder skyld kjøre den innebygd
|
|
|
|||
|
|||
|
Sitat:
er det en spiller som Winamp. ikke den gamle Winamp men det nye med en slank og rask tema med letthet ...? eller anbefaler du jeg kjøre Winamp vin ... |
|
|
|||
|
|||
|
Whats ikke som om rythmbox?
også gå til Legg til / Fjern og søk musikk er det nok av spillere |