mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Linux & Alternative OS

Register

Linux Ubuntu og hurtigere

Reply

Thread Tools
Old 5 Marts 2008, 15:09
Medlem Gruppen

Default Linux Ubuntu og hurtigere

I mange år har jeg brugt Quicken Deluxe Personale Finance Software.
Det er blevet en del af min daglige rutine

Nu vil jeg finde mig selv ønsker at bruge Linux på fuld tid, men jeg ønsker at bringe Quicken med mig.

Jeg har undersøgt Codeweaver-crossofice som jeg anser for at være en betalt version af Vin jeg ikke er meget tilfreds med enten software

Jeg har forsøgt kmoney, gnumoney, grisbi og alle resten af software foreslået af Linux kompatible
Den nærmeste er kmoney2 men tager en masse afhængighed's til at køre på en gnome desktop

Enhver antydning om, hvordan man effektivt køre Quicken fra en Gnome desktop Jeg vil være villig til at forsøge noget, når
Old 5 Marts 2008, 15:18
Donor-Gruppen

godt tbh det er meget svært at bruge et Windows-program ved hjælp af vin og få den til at køre 100%, og godt, men på grund af google finansiering vin de har forbedret meget, og nu endda photoshop kan køre fejlfrit og bedre, end det kan på Windows
jeg dont kende hvad software De henviser til, som jeg aldrig har brugt det, men id sige den bedste ting at gøre, er enten stick med vinduer og dual boot eller finde en alternativ / tilsvarende anvendelse på Linux

Mit system: Cewy's spekulerer macine

Processor (s):
Intel Core 2 Quad q6600@3.2Ghz
Bundkort:
asus p5q deluxe
RAM Hukommelse:
4 gig ocz 1066mhz SLI
Grafikkort (r):
nvidia evga 8800 ultra ko
Lydkort:
ombord
Harddisk (e):
750 gig Seagate, 32meg cache
Optisk drev (r):
3 asus dvd forfattere, LightScribe
Sag / PSU:
Lian-li armoursuite PC-P60
Køling:
tuniq tårn
Network / Internet:
dual Gigabit LAN-porte
Monitor (s):
24 "dell 2408wfp
Operating System (s):
winfail vista 64 | ubuntu / arch linux
Old 5 Marts 2008, 16:29
Donor-Gruppen

Jeg er ikke sikker på jeg forstod "Jeg har undersøgt Codeweaver-crossofice som jeg anser for at være en betalt version af Vin jeg ikke er meget tilfreds med enten software" - hvad betyder undersøgt betyde? Hvorfor er du ser på en betalt Vin?

Har du rent faktisk forsøgte at køre Quicken på en Linux / vin box? Hvad skete der?

Mit system: Tim

Processor (s):
Athlon 64 3500 +
Bundkort:
Asus A8N-VM CSM
RAM Hukommelse:
Corsair PC3200 CL2 DDR-400 2GB
Grafikkort (r):
NVIDIA GeForce 6600 512 MB
Lydkort:
Cherry RS 6000 M tastatur
Harddisk (e):
Barracuda.7 + 2x200GB 58MB / s opretholde
Optisk drev (r):
Samsung DVD-ROM TS-H352
Sag / PSU:
Thermaltake Soprano
Køling:
Stock
Network / Internet:
Telewest 2x20Mb/sec
Monitor (s):
SXGA fladskærm
Operating System (s):
Slackware (2.6.27.7) (Fluxbox)
Old 5 Marts 2008, 17:09
Donor-Gruppen

Okay, jeg har en bedre idé om, hvad jeg taler om denne tid. Jeg gik hen og kiggede på, hvad Quicken er. Quicken's hvad disse mennesker på Intuit gøre. Jeg har faktisk installeret Quicken i fortiden, men jeg havde glemt navnet.

Der er nogle systemer, som simpelthen ikke er nogensinde skal passe ind i linux, indtil de vælger at gøre det, og jeg har været og set på Intuit websted og tro mig, de mennesker har ikke den mindste intention om at lade deres kunder stop ved hjælp af Microsoft som deres klient platform. Jeg har set tegn på andre systemer og andre operativsystemer for femten år til og fra, er det umiskendelige. Jeg vil vædde Microsoft ejer en stor del af Intuit, at der har været hovedårsagen ved tidligere lejligheder gerne HP ejer en stor del af Novell var. Den gør frygtelig forvaltning valg.

Du er i en af disse lodrette felt fælder. For at bruge Quicken skal du have en Microsoft-klient. Selv hvis nogle durkdreven spadestik podekviste en over på Intuit og bodges en måde at få en af deres produkter kører under Wine det er et produkt ud af mange - det kan vel ikke være din Deluxe Personlige for eksempel - og så er det for, at et års udgivelse. Det kunne arbejde for Quicken 2016 De Luxe Personlige men det har intet at gøre med, om det vil fortsætte med at arbejde for Quicken 2017 De Luxe Personal.

Du har et meget begrænset sæt af alternativer til at holde en Microsoft-klient til at køre på.

Mulighed 1 - købe Intuit og fyre den bastard ansvarlige for denne fornæret beslutning.

Løsning 2 - der er ingen Mulighed 2.
Old 6 marts 2008, 00:58
Donor-Gruppen

også cedega er rettet mod spillere henviser vin er alle runde
Old 6 marts 2008, 11:11
Medlem Gruppen

Hi Spot

Alle de artikler jeg har læst om Intuit og en Linux Quicken frigivelse er lige så negativ som du har.

Jeg har indsnævret mit valg til KMYmoney og Money Dance

Jeg har installeret Money Dance 2006, mens der stadig bruger Breezy 5.10 og kunne ikke få en sikkerhedskopi for at åbne, så jeg kunne læse den. Efter omkring 25 tråde i forum og en lang række e-mail jeg til sidst gav den op.

Installeret kmymoney på sirlig 6,10 sidste år Det var ikke tæt nok på Quicken. Når jeg overførte filer fra Quicken til kmmoney de alle blev forvrænget Det tog temmelig meget af arbejdet med at omorganisere

Mit sidste spørgsmål om dette emne har enten af disse programmer bedre i de seneste år og er prisen på penge dans gøre det bedre end kmymoney
Old 6 marts 2008, 11:18
Donor-Gruppen

kmoney er for kde så ville fungere bedre på kde interface, hvorfor så ikke give dem en prøve igen efter alt, hvad det plejer koste noget
Old 6 marts 2008, 11:26
Donor-Gruppen

Phil, den Quicken om Microsofts løsning er virkelig vigtigt for en masse mennesker. Hvis de har en revisor, for eksempel, er det vanvittigt at ende med at betale et ekstra par dage faglig konsulent gang om året, fordi den fyr er helt fortrolig med Quicken men ikke med den obskure løsning du besluttet var tilstrækkelige. Vertikale marked pakker virkelig efterspørgsel deres eget operativsystem, er der ingen at omgå det.
Old 5. april 2008, 12:52
Ny Medlem Gruppen

Jeg køre Quicken 2008 i VMware Server (gratis) på Fedora 7. Var bruger Quicken 2005 med Crossover, men Quicken vil stoppe tillader online opdateringer ved udgangen af denne måned.
Reply

Register

Bogmærker

Lignende Tråde
Tråd Thread Starter Forum Svar Last Post
Disk Partion i Ubuntu Linux Goran Linux & Alternative OS 0 3 juni 2009 06:44
Linux Ubuntu. masser af problemer og behov ashaiba Linux & Alternative OS 5 4. maj 2009 22:57
Er det muligt at køre et freeware OS gerne linux ubuntu med vista buckweed90 Linux & Alternative OS 5 4 december 2008 05:51
Linux Ubuntu problemer ashaiba Linux & Alternative OS 10 3 april 2008 10:34
Linux Ubuntu på Mac, Mac OS X er væk? ashaiba Linux & Alternative OS 8 4 marts 2008 09:30
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.