![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Jo vuosia olen käyttänyt Quicken Deluxe Henkilöstö Finance Software. Siitä on tullut osa minun päivittäistä rutiinia Nyt olen haluavat käyttää Linux täyttä aikaa, mutta haluan tuoda Quicken minulle. Olen tutkinut Codeweaver-crossofice jota pidän maksullinen versio Viini En ole kovin tyytyväinen joko ohjelmisto Olen yrittänyt kmoney, gnumoney, grisbi ja kaikki muu ohjelmisto ehdotti Linux compatibles Lähin on kmoney2 mutta vie paljon riippuvuutta n suoritettavaksi on GNOME-työpöytäympäristö Ehdotuksia siitä, miten tehokkaasti suorittaa Quicken on Gnome-työpöytäympäristö aion valmis kokeilemaan jotain kerran |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| hyvin tbh on hyvin vaikea käyttää Windows-ohjelman avulla viinin ja se käyttää 100% ja kuitenkin johtuu google rahoitusta viinin ne on parantunut huomattavasti, ja nyt jopa retusoi voidaan suorittaa moitteettomasti ja parempi kuin se voi Windows
i dont tiedä, mitä ohjelmia olet viittaavat koska en ole koskaan käyttänyt sitä, mutta id sanoa parasta mitä voi tehdä on joko kiinni ikkunat ja dual boot tai löytää vaihtoehtoinen / vastaavan sovelluksen linux My System: Cewy n ihme macine
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| En ole varma ymmärsinkö "Olen tutkinut Codeweaver-crossofice jota pidän maksullinen versio Viini En ole kovin tyytyväinen joko ohjelmiston" - mitä tutkinut tarkoittaa? Miksi sinä katsot maksettu Viini?
| |||
| |||
| Okei, olen parempi käsitys siitä, mitä en puhu tällä kertaa. Kävin katsomassa, mitä Quicken on. Quicken n, mitä nämä ihmiset Intuit tehdä. Olen itse asennettu Quicken jo aiemmin, mutta olin unohtanut sen nimen. On joitakin järjestelmiä, jotka yksinkertaisesti eivät koskaan aio mahtua linux kunnes he päättävät tehdä sen, ja olen ollut ja on käsitellyt Intuit sivustoni ja uskokaa minua, ne ihmiset eivät ole pienintäkään aikomusta antaa asiakkailleen pysäkki käytät Microsoft niiden asiakas-alustalla. Olen nähnyt merkkejä muiden järjestelmien ja muiden käyttöjärjestelmien viitisentoista vuotta päälle ja pois päältä, se on unmistakeable. Lyön vetoa, Microsoft omistavat suuren murikka on Intuit, että on ollut tärkein syy aiemmissa yhteyksissä, kuten HP: n, joka omistaa suuren murikka Novell oli. Se tekee awful hallinta valintoja. Olet yksi niitä vertikaalisia alalla ansoja. Jotta voit käyttää Quicken sinulla on oltava Microsoft asiakkaalle. Vaikka jotkin ovela saatana varttamisoksat yksi siirtyivät Intuit ja bodges tapa saada yksi niiden tuotteiden running Viini on yksi tuote pois monia - se ei ehkä ole sinun Deluxe Personal esimerkiksi - ja se, että yhden vuoden vapauttamista. Se voisi työskennellä Quicken 2016 De Luxe Personal mutta että ei ole mitään tekemistä sen kanssa, it'll jatkamaan työtä Quicken 2017 De Luxe Personal. Sinulla on hyvin rajallinen vaihtoehtoja pitää Microsoft asiakas suorittaa se. Vaihtoehto 1 - ostaa Intuit ja erottaa paskiainen vastuussa tämän inhottavan päätöksen. Vaihtoehto 2 - ei ole Vaihtoehto 2. |
|
| |||
| |||
| myös cedega tarkoituksena on pelaajille ottaa viiniä on pyöreä |
|
| |||
| |||
| Hi Spot Kaikki artikkelit olen lukenut Intuit ja Linux Quicken release on niin kielteinen kuin sinun. Minulla on kaventunut minun valinta KMYmoney ja Raha Dance Olen asentanut Money Dance 2006, kun vielä on käytössä Breezy 5.10 eikä voinut saada varmuuskopio avata jotta voisin lukea sen. Noin 25 viestijoukot foorumiosioissa ja lukuisten e-mail I antoi sen. Installed kmymoney on dapper 6,10 viime vuonna ei ollut tarpeeksi lähellä Quicken. Kun siirtää tiedostoja Quicken on kmmoney ne kaikki oli salattu Kesti melkoisesti työtä uudelleenorganisoida Viimeinen kysymys tästä aiheesta on joko näistä ohjelmista parantunut viime vuonna, ja se on rahan hinta tanssi tehdä se paremmin kuin kmymoney |
|
| |||
| |||
| kmoney on kde niin toimisi paremmin KDE-käyttöliittymä, miksi ei antaa heille yritä uudelleen sen jälkeen, kun kaikki se tapana maksaa mitään |
|
| |||
| |||
| Phil, että Quicken Microsoft ratkaisu todella on tärkeää paljon ihmisiä. Jos ne on hyväksytty tilintarkastaja, esimerkiksi, se on hulluutta joutuvat maksamaan ylimääräistä pari päivää ammatillinen konsultti kertaa vuodessa, koska kaveri on täysin perehtynyt Quicken muttei kanssa hämärtää ratkaisu olet päättänyt oli riittävä. Vertikaaliset markkinoille paketit todella kysyntää omia toimintaympäristö, joka ei saada kierros että. |
|
| |||
| |||
| I run Quicken 2008 VMware Server (ilmainen) Fedorasta 7. Oliko käyttäen Quicken 2005 Crossover, mutta Quicken lopettaa mahdollistaa online-päivitykset tämän kuun lopussa. |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Levyn Partion on Ubuntu Linux | Goran | Linux & Alternative OS | 0 | 3. Jun 2009 06:44 |
| Linux Ubuntu. kuormien ongelmat ja tarpeet | ashaiba | Linux & Alternative OS | 5 | 4. toukokuuta 2009 22:57 |
| Onko mahdollista suorittaa ilmaisen OS kuten linux ubuntu kanssa näköala | buckweed90 | Linux & Alternative OS | 5 | 4th Joulukuu 2008 05:51 |
| Linux Ubuntu ongelmia | ashaiba | Linux & Alternative OS | 10 | 3. Huhtikuu 2008 10:34 |
| Linux Ubuntu Mac, Mac OS X on mennyt? | ashaiba | Linux & Alternative OS | 8 | 4th Mar 2008 09:30 |
| Thread Tools | |
| |