![]() |
|
| |||
| |||
| Jarenlang heb ik gebruikt Quicken Deluxe Personeelszaken Financiën Software. Het is een deel van mijn dagelijkse routine Nu vind ik mezelf te willen gebruiken Linux op een full-time basis Maar ik willen brengen Quicken met mij. Ik heb gekeken naar Codeweaver-crossofice die ik beschouw als een betaalde versie van Wijn Ik ben niet erg blij met zowel de software Ik heb geprobeerd kmoney, gnumoney, grisbi en al de rest van de software die door Linux compatibles De dichtstbijzijnde is kmoney2, maar neemt veel van de afhankelijkheid van de te lopen op een gnome desktop Iedere suggestie over hoe efficiënt uitvoeren Quicken uit een Gnome desktop zal ik bereid om alles te proberen een keer |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| TBH goed het is heel moeilijk te gebruiken een Windows-programma met de wijn en laat het lopen 100% goed, maar als gevolg van google financiering wijn zij hebben sterk verbeterd en nu zelfs photoshop kan draaien perfect en beter dan zij kan op Windows
i dont know what software die u verwijzen naar wat ik nog nooit gebruikt, maar id zeggen het beste om te doen is een stok met ramen en dual boot of het vinden van een alternatieve / gelijkwaardige toepassing op Linux Mijn Systeem: Cewy het wonder macine
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ik ben niet zeker of ik begrepen "Ik heb gekeken naar Codeweaver-crossofice die ik beschouw als een betaalde versie van Wijn Ik ben niet erg blij met zowel de software" - wat is er in bedoel? Waarom kijk je naar een betaalde Wijn?
| |||
| |||
| Oke, ik heb een beter idee van wat ik over deze tijd. Ik ging en keek naar wat Quicken is. Quicken is wat die mensen op Intuit maken. Ik heb eigenlijk geïnstalleerd Quicken in het verleden, maar ik had vergeten de naam. Er zijn enkele systemen die zijn gewoon nooit zal passen in linux, totdat zij kiezen om dit te doen, en ik heb en keek naar de Intuit site en geloof me, deze mensen hebben niet de geringste intentie van hun klanten te laten stoppen met Microsoft als hun cliënt platform. Ik heb gezien dat de signalisatie op de andere systemen en andere besturingssystemen voor vijftien jaar aan en uit, het is onmiskenbaar. Ik wed dat Microsoft zelf een groot deel van Intuit, dat is de voornaamste reden bij eerdere gelegenheden, zoals HP het bezit van een groot deel van Novell was. Het maakt voor de vreselijke beheer keuzes. Je bent in een van die verticale gebied vallen. Om gebruik te maken van Quicken moet u een Microsoft-client. Zelfs indien sommige Crafty SOD enten op een over Intuit en bodges een manier om een van hun producten draaien onder Wine het is een product van vele - het kan niet worden uw Deluxe Persoonlijke bijvoorbeeld - en het is voor dat een jaar vrijkomen. Het kan werken voor Quicken 2016 De Luxe Persoonlijke maar dat heeft niets te maken met de vraag of zij zal zich blijven inzetten voor Quicken 2017 De Luxe Personal. U heeft een zeer beperkt aantal alternatieven voor het bijhouden van een Microsoft-client draait. Optie 1 - kopen Intuit en zak de bastaard verantwoordelijk voor dit slechte beslissing. Optie 2 - er is geen optie 2. |
|
| |||
| |||
| Ook cedega is gericht op gamers dat wijn wordt allround |
|
| |||
| |||
| Hi Spot Alle artikelen die ik heb gelezen over Intuit Quicken en een Linux release zijn zo negatief als de jouwe. Ik heb mijn keuze om vernauwde KMYmoney en Money Dance Ik installeerde Money Dance 2006 terwijl het gebruik van Briesje 5,10 en kon niet een back-up te openen, zodat ik kon lezen. Na ongeveer 25 threads in het forum en tal van e-mail heb ik eindelijk gaf het op. Geïnstalleerd kmymoney op dapper 6,10 vorig jaar Het was niet dicht genoeg bij Quicken. Toen ik overgedragen bestanden van Quicken te kmmoney ze allemaal gescramblede Het kostte nogal wat werk te reorganiseren Mijn laatste vraag over dit onderwerp heeft een van deze programma's verbeterd het afgelopen jaar en is de kostprijs van het geld dans doen het beter dan kmymoney |
|
| |||
| |||
| kmoney is voor kde zou beter op de KDE-interface, waarom niet ze eens te proberen opnieuw alles in het wont kosten iets |
|
| |||
| |||
| Phil, de Quicken op Microsoft-oplossing is echt essentieel voor een heleboel mensen. Als ze hebben een boekhouder, bijvoorbeeld, het is waanzin om te betalen een extra paar dagen professionele adviseur keer per jaar, omdat de jongen helemaal vertrouwd zijn met Quicken, maar niet met de obscure oplossing u besloten was genoeg. Verticale markt pakketten echt vraag naar hun eigen omgeving, is er niet omheen dat. |
|
| |||
| |||
| Ik run Quicken 2008 in VMware Server (gratis) op Fedora 7. Werd met behulp van Quicken 2005 met Crossover, maar Quicken zal stoppen zodat online updates aan het eind van deze maand. |