![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hei, olen ihmetellä, jos sen mahdollista käyttää Linux-palvelin Windows-verkko, yksinkertaistaa, i on tällä hetkellä Windows-verkko, joka tietokoneella on käynnissä xp ja ive tehnyt linux supertietokone / cluster ja haluat tehdä sen palvelimen kiitos CodeFreakC |
|
| |||
| |||
| Hei Linux voi ehdottomasti käyttää jakamaan tiedostoja Windows-verkkoon. Mutta niin kauan kuin toimiva palvelin todella riippuu mitä määritellä kuin "palvelin". Mitä nykyisen Windows Server tehdä? Onko Active Directory valvoa muiden tietokoneiden ja verkon käyttäjien kanssa? Paljon kiitoksia Leo |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| En ole Linux-guru, mutta tiedän, että se, mitä haluat tehdä, on mahdollista, koska tämä on setup meillä oli im viime työtä. Mielestäni sinun pitää ajaa "Samba" on Linux-palvelin.
| |||
| |||
| I määritellä palvelin, joka hallintakonsolissa monien tietokoneiden verkkoon, tämä on mahdollista? Kiitos |
|
| |||
| |||
| Hei Unfortunetly linux ei voi ohjauskoneen, joka on mitä haluaisi kauko hallinnoi tietokoneita ja käyttäjiä verkossa. Voit käyttää linux-palvelin jakaa tiedostoja Windows-tietokoneissa käyttämällä Samba, mutta sinulla ei ole valvontaa olet yli tietokoneissa, joissa on Windows Server. Toivon, että tämä auttaa. Paljon kiitoksia Leo |
|
| |||
| |||
| Millaisia asioita haluat valvoa?
__________________ Uskon allekirjoituksen, siksi olen olemassa! Uskon, että korkea että on minulle allekirjoituksen ... |
|
| |||
| |||
| Microsoft, MSN, hotmail ja palvelimet käyttävät Linux-pohjaiset palvelimet. Kyllä Microsoft vaikka tapana Myönnän sen genran yleisölle. |
|
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Quote:
MSN on tehnyt minun Microsoft Oss ja kaikkien niiden verkkosivujen jne. hotmail on ASPX niin Windows-pohjaiset jne. Suurin osa siitä, mitä ne käyttö on Windows-pohjainen. Luulen, että he ulkoistaa joitakin DNS kuitenkin, että saa panna Linux-palvelimille.
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Muuttaminen Windows XP: n Linux Netbook | haysey9 | Windows-käyttöjärjestelmät | 6 | 17th Feb 2009 16:39 |
| Apu! instaling Windows yli Linux! | benst290 | Windows-käyttöjärjestelmät | 4 | 29. Joulukuu 2008 06:33 |
| Kuinka palauttaa tiedostot ikkunat käyttämällä Linux live-cd | Cew27 | Linux & Alternative OS | 7 | 4. Huhtikuu 2008 03:38 |
| Linux tai Windows-tai molempia! | Cew27 | Linux & Alternative OS | 3 | 1. Feb 2008 19:13 |
| Windows kaveri haluaa käyttää linux | wolfx28 | Linux & Alternative OS | 8 | 27th Aug 2007 01:59 |
| Thread Tools | |
| |