![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| rechts Ik ben benieuwd over Linux,
is het beter dan de ramen en als u denkt dus waarom? hoe krijg je het voor bestuurders en de installatie-bestanden? welke versie is het beste? welke programmeertaal zou ik gebruiken om mijn eigen kernel van Linux? moet ik dual boot Vista 64 bit en Linux? Dankzij een heleboel vragen, maar ik weet dat er antwoorden worden zeer gewaardeerd Mijn Systeem: Cewy het wonder macine
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Games en Linux niet mengen.
| |||
| |||
| Dankzij im proberen te denken wat ik zou kunnen gebruiken Linux voor dat ik niet kon gebruiken voor windows, maar ..... i cant denken van een |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| ook geen virussen en je kunt games spelen zijn opgeroepen wijn kunt u gebruik maken van alle Windows applicaties is er ook nog een leuk vinden, dat speciaal voor spellen er zijn vele gratis applicaties voor haar zou ik dual boot windows en linux net Incase maar o en wanneer u Plaats uw muis over een mp3-bestand dat speelt en beryl maakt het bekijken ervan uitgaan
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Overstappen naar Windows XP Linux op Netbook | haysey9 | Windows besturingssystemen | 6 | 17 feb 2009 16:39 |
| Help! instaling Windows boven Linux! | benst290 | Windows besturingssystemen | 4 | 29 dec 2008 06:33 |
| Linux voor Windows | CodeFreakC | Linux & Alternative OS | 7 | 12 nov 2008 15:49 |
| Hoe te herstellen van bestanden van Windows met behulp van een Linux Live CD | Cew27 | Linux & Alternative OS | 7 | De 4 april 2008 03:38 |
| Windows vent wil om Linux te gebruiken | wolfx28 | Linux & Alternative OS | 8 | 27 aug 2007 01:59 |
| Thread Tools | |
| |