![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| rett jeg nysgjerrig på Linux,
er det bedre enn windows, og hvis du tror så hvorfor? hvordan får du drivere for det og installasjonsfiler? hvilken versjon er best? hva programmeringsspråk skal jeg bruke for å lage min egen kjerne av Linux? bør jeg dobbeltoppstart vista 64 bit og Linux? takk mange spørsmål det jeg vet, men svarene er verdsatt Min System: Cewy er rart macine
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Spill og Linux ikke mix.
| |||
| |||
| takket im prøver å tenke hva jeg kunne bruke linux for at jeg ikke kunne bruke Windows for men ..... i cant tenke på noe |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| vel ingen virus, og du kan spille spillene sine kalt vin du kan bruke alle Windows-programmer er det også en annen som det som specialy for spill det er tonnevis med gratis programmer for det jeg ville dobbeltoppstart Windows og Linux bare incase skjønt o og når u sette musen over en mp3 fil det playes den og Beryl gjør det ser anta
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Skifte til Windows XP fra Linux på Netbook | haysey9 | Windows-operativsystemer | 6 | 17 februar 2009 16:39 |
| Hjelp! instaling Windows via Linux! | benst290 | Windows-operativsystemer | 4 | 29 desember 2008 06:33 |
| Linux For Windows | CodeFreakC | Linux og alternative OS | 7 | 12 nov 2008 15:49 |
| Slik gjenoppretter filer fra Windows bruker en linux live cd | Cew27 | Linux og alternative OS | 7 | 4 april 2008 03:38 |
| Windows fyren vil bruke linux | wolfx28 | Linux og alternative OS | 8 | 27 august 2007 01:59 |
| Thread Tools | |
| |