![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| første ov alle (moderatorer, kan jeg tale om det her? før jeg starter )
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hvis du ejer software, juridisk, dvs; ikke hentes så er det ok med mig.
| |||
| |||
| am bruger installationsdisken jeg fik, da jeg opgraderet min mac (jeg dont bruger det ikke mere, fordi jeg cant stå Mac interface) alligevel ser det ud til der er en belastning for folk, der prøver at få det til at køre på en pc. Jeg tror, det er en fremragende idé, som om jeg havde et preview af Mac OS jeg vil ikke spilde £ 1000 på en Mac laptop .. så jeg besluttede il gøre god brug af det og forsøge at få det at gå på en pc .. og min pc og slutte sig til andre mennesker, der forsøger at. at have læst op i flere måneder om det synes du kan få det til at køre på en pc .. men der er nogle ting, du skal gøre for at den oprindelige Mac OSX installere filer, og det var det blevet ABIT med at forsøge at udsætte juridiske .. im gøre dette purly for fun.all im sigte er også at få det til at starte op og vise et skrivebord og være i stand til at have et klik rundt i operativsystemet. (ikke interasted i Internet / lyd eller programmer. up nu har jeg undladt med masser af hjælp fra de fora jeg får there.its et tilfælde af forsøg, så prøv, prøv igen og nogle lykken am læring belastninger for mig ikke det mest avancerede bruger omkring, men jeg finder det pritty mentere fremad på det minite.Jeg spekulerer på, hvad dette ville doo til Apple, hvis en dag det var kompatibel med alle pc bygger? Apple plejer tillade, at lovligt af forbandelse (det ville være dumt) de ville ende som Microsoft. (bare et OS disk Jeg synes, de bør oprettet en OS til pc fordi fra hvad im finde ud af, at det plejer være længe før sin gjort anyway.year det plejer være lovlige, men fortæller, at millioner af mennesker at dont omhu lol
__________________ |
|
| |||
| |||
| tjek youtube, jeg synes at huske at se en video om der om, hvordan du gør det et stykke tid tilbage. sin noget at gøre med en formatering af harddisken ret Jeg tror! |