am käyttäen asennuslevyltä sain, kun olen siirtynyt minun mac (i dont käyttää sitä enää, koska i cant stand Mac käyttöliittymä) joka tapauksessa näyttää siltä, on kuormaa ihmiset yrittävät saada se suoritetaan tietokoneeseen. Mielestäni tämä on erinomainen ajatus kuin minulla oli esikatsella mac os Haluan ole hukkaan £ 1000

on mac kannettava tietokone .. joten päätin il hyödyntämään sitä ja yrittää saada se tapahtuu tietokoneen .. hyvin minun pc ja liittyä muita ihmisiä, jotka yrittävät. on käsittelyssä jopa kuukausia, jonka aiheena näyttää siltä saat sen suorittaa tietokoneen .. mutta on muutamia asioita, joita sinun pitää tehdä, jotta alkuperäinen mac osx asentaa tiedostoja ja tämä on ollut se tullut ABIT

kanssa yrittää lykätä juridique .. im tähän purly varten fun.all im tavoitteena on myös saada se käynnistää ja näyttää työpöydän ja voi olla napsauta ympäri os. (ei interasted internet / äänen tai ohjelmia. ylös nyt olen jättänyt

kanssa kuormien apua foorumeissa Saan there.its tapauksessa yritä, yritä, yritä uudelleen ja joitakin onnea

am oppimisen kuormien liian en ole kaikkein kokenut käyttäjä noin mutta olen löytää se pritty stra eteenpäin on minite.
Mitähän tämä doo Applen jos yksi päivä tämä oli yhteensopiva kaikkien pc rakentaa?
omena tapana sallia, että oikeudellisesti on kirous (se olisi typerä) ne päätyisi kuten Microsoft. (vain OS disk

Mielestäni ne olisi luotu yksi os varten pc koska mitä im selvittää se tapana olla jo kauan ennen sen tehnyt anyway.year se tapana olla oikeudellinen vaan kertoa, että miljoonat ihmiset että dont hoito lol