mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Linux & Alternative OS

Register

Mac OSX op een AMD-pc

Reply

Thread Tools
Old 16 juni 2009, 06:55
Donor Groep

Default Mac OSX op een AMD-pc

eerste ov alle (moderators, kan ik praten hier? Voordat ik begin)

Mijn Systeem: P * L * A * Z * M * A

Processor (s):
2.3GhZ AMD
Moederbord:
Asus
RAM Geheugen:
1 Gb DDR
Graphics Card (s):
256MB G-kracht
Sound Card:
Sound Blaster 5.1
Hard Drive (s):
1-80GB 1-120GB Western Digital's
Optische Drive (s):
Pioneer DVD-RW
Case / PSU:
aangepaste geval & 650w PSU
Koeling:
diy Waterkoeling
Netwerk / Internet:
Virgin 50MB
Monitor (s):
Acer 23 "(X233HB)
Operating System (s):
Vista Ultimate
Old 16 juni 2009, 07:10
Administrator Group

Als u de eigenaar bent van de software, juridisch, dat wil zeggen, niet gedownload, dan is het goed met me.

Mijn Systeem: Hybr! D

Processor (s):
AMD Turion 64 X2 TL-64 2.2GHz
Moederbord:
HP nForce 560
RAM Geheugen:
2GB DDR2 PC2-5300
Graphics Card (s):
Nvidia 7150M Boordsystemen Geïntegreerde
Sound Card:
5.1 Onboard Geïntegreerde
Hard Drive (s):
250GB 5400RPM SATA300
Optische Drive (s):
18x CD / DVDRW-DL ATA
Case / PSU:
Voorraad HP
Koeling:
Voorraad HP
Netwerk / Internet:
10/100 Nic / 10MB Virgin Kabel
Monitor (s):
17 "WXGA + HD BrightView breedbeeld
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 32Bit
Old 16 juni 2009, 07:58
Donor Groep

ben met behulp van de installatie schijf Ik heb toen ik een upgrade mijn mac (i dont gebruik het niet meer omdat i cant stand van de Mac-interface) toch lijkt er een last van mensen die proberen om het te draaien op een pc. Ik denk dat dit een uitstekend idee als ik had een preview van Mac OS Ik zou niet verspild £ 1000 op een Mac laptop .. dus besloot ik wel een goed gebruik maken van en proberen te krijgen gaan op een PC .. en mijn pc en aansluiten bij de andere mensen die proberen. zijn lezing voor maanden over dit onderwerp lijkt je kunt het draaien op een PC .. maar er is een aantal dingen die u moet doen om de originele mac osx installeren bestanden en dit is zijn zij geworden abit met proberen te blijven juridische .. im doet dit purly voor fun.all im streven is ook om het op te starten en een desktop en in staat te zijn een klik rond in het OS. (niet interasted in Internet / sound of programma's. up nu heb ik niet met veel hulp van de forums Ik krijg there.its een zaak van proberen, proberen, opnieuw proberen en een beetje gelukben leren lasten ben ook niet de meest geavanceerde gebruiker is rond, maar ik vind het pritty strate vooruit op de minite.
Ik vraag me af wat dit zou doo naar Apple een dag als deze is compatibel met alle pc bouwt?
Apple wont toestaan dat juridisch van de vloek (dat zou dom) zij zou eindigen als Microsoft. (gewoon een OS schijf Ik denk dat ze moeten maken van een OS voor de pc, omdat uit hetgeen im vinden het gewoon te lang voor haar gedaan anyway.year It Wont Be juridische maar vertellen dat voor miljoenen mensen die dont care lol

Old 17 jun 2009, 06:07
Lid Fractie

check out youtube, ik herinner mij het kijken van een video over hoe er over om dat te doen een tijdje terug. zijn iets te doen met het formatteren van de harde schijf gelijk denk ik!
Reply

Register

Bladwijzers
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.