![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| eerste ov alle (moderators, kan ik praten hier? Voordat ik begin )
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Als u de eigenaar bent van de software, juridisch, dat wil zeggen, niet gedownload, dan is het goed met me.
| |||
| |||
| ben met behulp van de installatie schijf Ik heb toen ik een upgrade mijn mac (i dont gebruik het niet meer omdat i cant stand van de Mac-interface) toch lijkt er een last van mensen die proberen om het te draaien op een pc. Ik denk dat dit een uitstekend idee als ik had een preview van Mac OS Ik zou niet verspild £ 1000 op een Mac laptop .. dus besloot ik wel een goed gebruik maken van en proberen te krijgen gaan op een PC .. en mijn pc en aansluiten bij de andere mensen die proberen. zijn lezing voor maanden over dit onderwerp lijkt je kunt het draaien op een PC .. maar er is een aantal dingen die u moet doen om de originele mac osx installeren bestanden en dit is zijn zij geworden abit met proberen te blijven juridische .. im doet dit purly voor fun.all im streven is ook om het op te starten en een desktop en in staat te zijn een klik rond in het OS. (niet interasted in Internet / sound of programma's. up nu heb ik niet met veel hulp van de forums Ik krijg there.its een zaak van proberen, proberen, opnieuw proberen en een beetje geluk ben leren lasten ben ook niet de meest geavanceerde gebruiker is rond, maar ik vind het pritty strate vooruit op de minite.Ik vraag me af wat dit zou doo naar Apple een dag als deze is compatibel met alle pc bouwt? Apple wont toestaan dat juridisch van de vloek (dat zou dom) zij zou eindigen als Microsoft. (gewoon een OS schijf Ik denk dat ze moeten maken van een OS voor de pc, omdat uit hetgeen im vinden het gewoon te lang voor haar gedaan anyway.year It Wont Be juridische maar vertellen dat voor miljoenen mensen die dont care lol
__________________ |
|
| |||
| |||
| check out youtube, ik herinner mij het kijken van een video over hoe er over om dat te doen een tijdje terug. zijn iets te doen met het formatteren van de harde schijf gelijk denk ik! |