![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| första ov alla (moderatorer, kan jag prata om det här? Innan jag börjar )
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Om du äger programvaran, lagligt, det vill säga, inte hämtat då är det ok med mig.
| |||
| |||
| am använder installationsdisken jag fick när jag uppgraderade min mac (jag dont använda det mer eftersom jag cant stand mac-gränssnitt) ändå verkar det finns en massa människor som försöker få det att köras på en dator. Jag tycker att detta är en utmärkt idé, som om jag hade en förhandsvisning av Mac OS Jag skulle inte slösas £ 1000 på en mac laptop .. Så jag bestämde mig ska utnyttja det och försöka få det att gå på en dator .. och min pc och ansluta sig till andra människor som försöker. har behandlingen upp i månader på temat det verkar som du kan få den att köras på en dator .. men det finns vissa saker du behöver göra för att den ursprungliga Mac OSX installera filer och det har det blivit lite med att försöka stanna rättsliga .. im detta purly för fun.all im syfte är också att få den att starta upp och visar ett skrivbord och kunna ha ett klicka runt i operativsystemet. (inte interasted i Internet / ljud eller program. upp till nu har jag misslyckats med massor av hjälp från de forum jag få there.its ett fall av försök, prova, prova igen och lite tur am lärande belastning för mig inte den mest avancerade användare runt men jag tycker att det pritty strate fram vid minite.Jag undrar vad detta skulle doo till Apple om en dag detta var förenligt med alla st bygger? Apple brukar tillåta att juridiskt av förbannelse (det skulle vara dumt) att de skulle sluta som Microsoft. (bara ett OS-disk Jag tror att de ska skapa ett operativsystem för PC eftersom vad im ta reda på det brukar vara långt innan dess gjort anyway.year det brukar vara lagligt men tala om att miljontals människor att dont care lol
__________________ |
|
| |||
| |||
| kolla in youtube, jag tycks komma ihåg att titta på en video på det om hur du gör det ett tag tillbaka. har något att göra med att formatera om hårddisken rätt tror jag! |