![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Så jeg har dette fungerer søt ganske mye ut av boksen.
Eneste er min skjermoppløsninger virke litt stor og uklar. Checking drakx11 oppløsningen er satt fint sammen med andre innstillinger, syntes det kan være drivere men når jeg åpner maskinvare i KDE alle disse boksene popped opp si nvidia driver oppdatering, og de oppdateres automatisk. Ideer takk. Min System: Hybr! D
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| re-installere nvidia driver og kontrollere at kjernen meldingshoder for NVIDIA Xorg
| |||
| |||
| Ja, men hvordan, jeg er ny i dette. Jeg kan ikke se likevel å installere en driver, og hva er en kjerne topptekst? |
|
| |||
| |||
| høyre, mandiva har yast ikke det? skal du se en pakke manager i det. søk nvidia og kontrollerer du har de nyeste versjonene av drivere og kjernen topptekstene. re-installere dem derfra. infact, bør det være en nvidia programmet i program-menyen. sikre at alt er satt der |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Nye grafikkort Problem | theboz | Kabinetter & Skjermer | 6 | 24 november 2009 08:14 |
| Gratis East-Tec Backup 2009 | evilfantasy | General Software Chat | 0 | 20 juli 2009 16:45 |
| Grafikkortkonfigurasjon Problem | jshield1988 | General Hardware Chat | 3 | 1 januar 2009 19:09 |
| Problem med min grafikkort - CCC.exe | dfr200764 | Kabinetter & Skjermer | 13 | 17 januar 2008 13:03 |
| Grafikkort vifte problem | Cryphyx | Kabinetter & Skjermer | 2 | 1ste sep 2007 16:35 |
| Thread Tools | |
| |