![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Så jag har denna arbetsgrupp söt söt mycket ur lådan.
Endast är min skärmupplösningar verkar lite stor och fuzzy. Kontrollera drakx11 resolutionen är bra tillsammans med andra inställningar, tyckte det kan vara drivrutiner men när jag öppnar maskinvaran i KDE alla dessa lådor popped upp säger nvidia drivrutin uppdateringen, då de uppdateras automatiskt. Alla idéer tack. Mitt System: Hybr! D
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| åter installera nvidia drivrutinen och se till att du har kärnan rubriker för nvidia xorg
| |||
| |||
| Ja, men hur, jag är ny på detta. Jag kan inte se något sätt att installera en drivrutin och det är en kärna huvudet? |
|
| |||
| |||
| höger, mandiva har YaST doesnt det? bör du se en pakethanteraren i det. sökadressen nvidia och kontrollera att du har de senaste versionerna av drivrutiner och kärnan rubriker. re-installera dem därifrån. tele-det borde finnas ett nvidia programmet i din apps menyn. ser till att allt är rätt |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Nytt grafikkort Problem | theboz | Grafikkort & Skärmar | 6 | 24 november 2009 08:14 |
| Gratis East-Tec Backup 2009 | evilfantasy | General Software Chat | 0 | 20 juli 2009 16:45 |
| Grafikkort Problem | jshield1988 | General Hardware Chat | 3 | 1 januari 2009 19:09 |
| Problem med mitt grafikkort - CCC.exe | dfr200764 | Grafikkort & Skärmar | 13 | 17 januari 2008 13:03 |
| Grafikkort FAN problem | Cryphyx | Grafikkort & Skärmar | 2 | 1:a sep 2007 16:35 |
| Thread Tools | |
| |