![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Microsoft on tarjota raskaan alennuksia hinta Windows XP matalapalkkamaihin laptop päättäjiä, koska sen tavoitteena on ks. pois uhka Linuxissa talousarvion markkinoilla. Ultra pienen budjetin läppäreissä kuten Eee PC on perinteisesti lähetetty Linux Distributions yritetään pitää lid oikeudenkäyntikuluista. Kuitenkin viime kuukausina Microsoft on tehostettava pyrkimyksiään on Windows käyttää sellaisia koneita, silmiinpistävää käsitellään Eee PC luomisohjelma Asus ja OLPC-hanke. Nyt yritys on valmis tarjoamaan kaikille edullista laptop päättäjien alennusta Windows XP Home lisenssi. Microsoft veloittaa PC-valmistajat $ 26 (£ 13) on Windows XP Home esikuormitettuna matalan kustannus-koneita myydään emergingmarkets ja $ 32 (£ 16) niitä myydään kehittyneillä markkinoilla, mukaan asiakirjoihin nähdä Yhdysvaltojen aikakauslehti, PC World. Ja valmistajat voisivat saada yhtä paljon kuin 10 dollaria lisää näiden hintojen jos ne ovat oikeutettuja Microsoftin markkinoiden kehitystä järjestelmässä mahdollisesti vähentää hinta XP lisenssi niin vähän kuin pari kiloa. Koko artikkeli tässä.
__________________ Uskon allekirjoituksen, siksi olen olemassa! Uskon, että korkea että on minulle allekirjoituksen ... |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Luulin, että koko myyntivaltti on EEE PC se koon, ei maksa.
| |||
| |||
| Mielestäni Microsoftin tack on saada ihmiset ostamaan Windoze koska he tietävät sen jo. Näin myynti Linux-versiot kärsivät. (Tukahduttaa sen ennen kuin se tulee lumivyöry, sekoittaa hakuprofiilien!) Olen samaa mieltä, jos he voivat saada XP näytettäviksi että spec miksi ne sitten ovat pakottaneet meille muille päivittää supertietokoneista?
__________________ Uskon allekirjoituksen, siksi olen olemassa! Uskon, että korkea että on minulle allekirjoituksen ... |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| En olisi yllättynyt nähdessäni "Mikro Vista" näkymisen kauppaan lähelläsi hyvin pian
| |||
| |||
| Quote:
Helkutti, minun Toshiba TV toimii Linux, miksi ei Vistan televisiot liian? Let's hidas koko maailma alas! ![]() ![]() ![]() Vistaan kellot? Ummmm ....
|
| |||
| |||
| Luulin, että Microsoft woz yrittää tappaa Win XP anyway? hyvin Otaksun ne pikemminkin edistää niiden vanhojen os eikä niiden kiiltävän uusia kalliita sijasta mahdollistaa linux voittaa. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| En olisi ostanut XP Eee. Mielestäni Linux distro on täydellinen tällaista käyttöä. Quick käynnistämistä, ei virus ongelmia, yksinkertainen. Mutta monet ihmiset edelleen haluavat XP, syystä tai toisesta. En usko, että se aikoo tappaa Linux markkinoilla vielä. Ja ne ovat myös ammunta omalta osaltaan jalka sanomalla, että kaikki Notebook käynnissä XP kuten Eee ei saa olla näytön suurempi kuin 10 tuumaa, ja se ei voi olla kosketusnäyttö. Kiintolevylle on myös vähemmän kuin 80 Gt.
|
| |||
| |||
| Yep ..... ja enintään keikka RAM-muistia ja olet seisomaan yhdellä jalalla ja hyminä Dixie |
|
| |||
| |||
| On todella outoa! Melkein kuin päästä eroon 10% veroa ja sitten hyppää kautta vanteet tuottaa tulosta vastaa ... 10% veroa. Ne päästä eroon XP: ssä ja sitten sanoa, OK, voi olla, mutta olemme oikeastaan todella päästä eroon, se on vain, että tietyn luokan koneiden emme ole! Kaikki tietävät, mitä pieni jalanjälki XP on!
|
| |||
| |||
| No, olen ehdottomasti muuttanut mieltäni tästä asiasta. Oma Eee tuli oletusarvon Xandros Linux, joka Pidin aluksi. Mutta löysin se ei todellakaan sovi minulle erittäin hyvin. Se oli liian yksinkertainen yksinkertaiseen tilaan, ja se oli aivan liian paljon vaivaa yrittää käyttää yksinkertaisia linux vuonna kehittyneellä tavalla. Löysin Xandros (oletus OS) on erittäin hidas suorituskyky viisas, mikä oli outoa, kuten Linux yleensä kulkee paljon nopeammin kuin XP: ssä. Muistelin, kuinka ärsyttävää Minusta OpenOffice. Oikeastaan minulla oli tottuneet siihen, mutta sitten Oikeinkirjoituksen tarkistus täysin kuollut ja minulla ei ollut tapa uudelleen, jonka avulla se puuttuu kokonaan muodossa. Olen myös tarvitaan. Docx tukea juuri koulun käyttöön ja I didn't like ottaa muuntaa kaikkensa. Doc Verkostoitumisella tukea pants. En tiedä, mitä Asus teki sen, mutta se ei toiminut hyvin, ja olin aina yrittää ongelmia ampua sitä. Muut näyttää olevan tätä ongelmaa hyvin. Joten päätin haluaisin yrittää asentaa Ubuntu. Luopui että 5 minuutin kuluttua sain sen vuoksi, koska ei ole ohjaimet langattoman kortin, jonka avulla tehokkaasti hyödytön. Joten sitten päätin menisin kanssa XP. Jälkeen noin vuorokauden yrittää saada se asentaa USB Lopulta sain sen siellä, ja olen nyt hyvin tyytyväinen siihen. ![]() Se saappaat todella nopeasti (kiitos nLite), on todella vakaa ja nopea, ja siihen on sisällytetty muiden minun verkko paremmin. Kaiken kaikkiaan pidän Eee paljon hyödyllisiä XP. Jätän Linux käynnissä palvelimet
__________________ serverguy |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Siirtyminen Microsoft Office 2007 Outlook PC 2 Microsoft Office X Entoutage Mac | jjuli | Office Suites & Applications | 0 | 11th Jun 2009 15:52 |
| Onko Linux Distro Se opettaa sinulle Linux | pest79456 | Linux & Alternative OS | 2 | 23. Huhtikuu 2009 13:26 |
| Voiko taskkill komento tappaa verkko-ohjelma? | KolorBlind | Windows-käyttöjärjestelmät | 1 | 8. Jan 2009 19:45 |
| Vanha PC ei Boot - Monet Blue Screens tappaa se | actionlover | Windows-käyttöjärjestelmät | 41 | 30. marraskuu 2008 12:50 |
| Help for linux | Aners92 | Linux & Alternative OS | 3 | 30 Jan 2008 03:29 |
| Thread Tools | |
| |