mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Linux & Alternative OS

Register

Microsoft probeert te vermoorden uit de Linux Eee PC

Reply

Thread Tools
Old 14 mei 2008, 03:09
Donor Groep

Default Microsoft probeert te vermoorden uit de Linux Eee PC

Microsoft is het bieden van hoge kortingen op de prijs van Windows XP naar low-cost laptop beleidsmakers, als het de bedoeling om te zien uit de dreiging van Linux in de begroting markt. Ultra low-budget laptops zoals de Eee PC traditioneel geleverd met Linux distributies in een poging om een deksel op de kosten.

Echter, in de afgelopen maanden Microsoft heeft haar inspanningen opgevoerd om Windows gebruikt op deze automaten, opvallende behandelt maker Asus Eee PC en de OLPC-project.

Nu is de onderneming bereid is aan te bieden van alle low-cost laptop makers een korting op de Windows XP Home licentie. Microsoft zal gratis pc-fabrikanten $ 26 (£ 13) te beschikken over Windows XP Home voorgeladen op de lage-kosten-machines verkocht in emergingmarkets en $ 32 (£ 16) voor degenen die in de ontwikkelde markten, volgens documenten gezien door het Amerikaanse tijdschrift, PC World. En de fabrikanten kunnen krijgen zoveel $ 10 meer af van die prijzen indien zij in aanmerking komen voor Microsoft's de ontwikkeling van de markt regeling, eventueel de vermindering van de prijs van de XP-licentie voor zo weinig als een paar pond.

Volledige artikel hier.

Old 14 mei 2008, 03:17
Administrator Group

Ik dacht dat de gehele verkoop van een Eee PC was het de grootte, geen kosten.

En als makers beginnen de vermindering van de omvang van de machines voor meer EEE normen dan de specificaties niet zal lopen XP anyway.

Mijn Systeem: Hybr! D

Processor (s):
AMD Turion 64 X2 TL-64 2.2GHz
Moederbord:
HP nForce 560
RAM Geheugen:
2GB DDR2 PC2-5300
Graphics Card (s):
Nvidia 7150M Boordsystemen Geïntegreerde
Sound Card:
5.1 Onboard Geïntegreerde
Hard Drive (s):
250GB 5400RPM SATA300
Optische Drive (s):
18x CD / DVDRW-DL ATA
Case / PSU:
Voorraad HP
Koeling:
Voorraad HP
Netwerk / Internet:
10/100 Nic / 10MB Virgin Kabel
Monitor (s):
17 "WXGA + HD BrightView breedbeeld
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 32Bit
Old 14 mei 2008, 03:59
Donor Groep

Ik denk dat Microsoft's Tack is om mensen te kopen windows omdat ze weten het al. Op die manier de verkoop van Linux-versies zullen lijden. (Knie voordat het wordt een lawine, te mengen metaforen!)

Ik ben het eens, als ze kan krijgen XP op dat spec waarom zijn ze gedwongen de rest van ons om te upgraden naar supercomputers?

Old 14 mei 2008, 04:25
Donor Groep

Ik zou niet verbaasd zijn om te zien "Micro Vista" is opgenomen in een winkel bij u in de buurt zeer snel

Mijn Systeem: Home Bouw

Processor (s):
AMD 64 x 2 Dual Core 5200 + 2.60GHz
Moederbord:
Asus M2V REV 1.
RAM Geheugen:
4gb (3.25gb zichtbaar)
Graphics Card (s):
NVIDIA GeForce 7300 GS
Sound Card:
5.1 Reatek On-Board
Hard Drive (s):
250 GB SATA & 400GB SATA
Optische Drive (s):
Pioneer 110 x 2
Case / PSU:
Voorraad / 550W Silent
Koeling:
Voorraad
Netwerk / Internet:
10/100 Nic / 20MB Virgin Kabel
Monitor (s):
Fujitsu Siemens 22 "TFT WS
Operating System (s):
Vista Ultimate x32/Windows 7 x64
Old 15 mei 2008, 02:51
Donor Groep

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door philthomas View Post
Ik zou niet verbaasd zijn om te zien "Micro Vista" is opgenomen in een winkel bij u in de buurt zeer snel
Pokdalig Vista voor uw PDA en zelfs een versie voor telefoons?

Heck, mijn Toshiba TV draait op Linux, waarom niet Vista op televisies ook? Laten we langzaam de hele wereld neer!

Vista voor horloges? Ummmm ....

Old 15 mei 2008, 06:56
Donor Groep

Ik dacht dat Microsoft woz proberen te vermoorden uit Win XP toch? Ik veronderstel dat ze liever hun oude os veeleer dan hun glanzend nieuwe duurder in plaats van het toestaan van linux om te winnen.
Old 15 mei 2008, 14:23
Moderator Groep

Ik zou nooit hebben gekocht de XP Eee.

Ik denk dat een Linux distro is perfect voor dit soort gebruik. Snel opstarten, geen virus problemen, simpel.

Maar veel mensen willen nog steeds XP, om een of andere reden.

Ik denk niet dat het gaat om de dood van de Linux markt nog niet.

En ze zijn ook schieten zichzelf in de voet door te zeggen dat een notebook draait XP als de Eee is niet toegestaan om een scherm groter dan 10 inch en kan niet worden touchscreen. De harde schijf moet minder zijn dan 80 GB.

Mijn Systeem: Eclipse

Processor (s):
Intel C2D E7200 OC'd @ 3.6Ghz
Moederbord:
Asus P5Q Pro
RAM Geheugen:
OCZ 8GB 800MHz
Graphics Card (s):
Saphire Radeon 4850
Sound Card:
Onboard
Hard Drive (s):
Uitgestrekt
Optische Drive (s):
Sony al een Cheapo.
Case / PSU:
Antec Three Hundred
Koeling:
Arctic Cooler 7 Pro, 3 geval fans.
Netwerk / Internet:
Titan ADSL
Monitor (s):
Dual 19 "LCD
Operating System (s):
XP SP3
Old 16 mei 2008, 01:52
Donor Groep

Yep ..... en niet meer dan een optreden van Ram en je moet op een been en zoemen Dixie
Old 16 mei 2008, 08:56
Donor Groep

Het is echt bizar! Bijna net als het wegwerken van 10% belasting en dan springen door hoepels om een resultaat gelijk aan ... 10% belasting. Ze te ontdoen van XP en dan zeggen, OK, je kan hebben, maar we zijn echt werkelijk hem weg te gooien, het is gewoon dat het voor een bepaalde klasse van machines wij niet!

Iedereen weet wat een kleine voetafdruk XP heeft!

Old 19 mei 2008, 15:20
Moderator Groep

Nou, ik heb zeker mijn gedachten op dit punt.

Mijn Eee kwam met de standaard Xandros Linux die ik graag om te beginnen.

Maar ik vond het echt niet geschikt voor mij erg goed. Het was te eenvoudig in eenvoudige modus en het was gewoon te veel moeite te proberen gebruik te maken van de eenvoudige Linux in een geavanceerde manier.

Ik vond Xandros (standaard OS) worden zeer langzaam prestaties verstandig, dat is vreemd als Linux normaal loopt veel sneller dan XP.

Ik herinnerde me hoe vervelend vind ik OpenOffice. Eigenlijk had ik je aan gewend, maar dan Spellingcontrole volledig overleden en ik had geen enkele wijze opnieuw zodat het kort van een volledige formaat. Ik ben het ook nodig. Docx steunen als dat is wat de school gebruik en heb ik niet willen hebben om alles te converteren. Doc

De netwerk-ondersteuning werd broek. Ik weet niet wat Asus heeft hem maar het was niet goed en ik was altijd proberen om de problemen schieten. Anderen lijken te hebben van dit probleem ook.

Dus ik besloot ik zou proberen en te installeren van Ubuntu. Gaf aan dat 5 minuten nadat ik heb het er, omdat het zijn geen stuurprogramma's voor de draadloze kaart, waardoor het effectief nutteloos.

Dus toen ik besloot ik verder zou gaan met XP.

Na ongeveer een dag van te proberen om het te installeren via USB ik eindelijk heb hem daar en ik ben nu heel gelukkig mee.

Het laarzen echt snel (met dank aan nLite), is echt stabiel en snel, en integreert met de rest van mijn netwerk beter.

Over het algemeen vind ik de Eee nog veel meer nuttige met XP. Ik laat Linux te draaien

Reply

Register

Bladwijzers

Gelijkaardige Draden
Draad Thread Starter Forum Antwoorden Last Post
Verhuizen van Microsoft Office Outlook 2007 op PC 2 Microsoft Office X Entoutage op MAC jjuli Office Suites & Toepassingen 0 11 jun 2009 15:52
Er is een Linux distro Dat leert u Linux pest79456 Linux & Alternative OS 2 23 apr 2009 13:26
Kan taskkill commando kill een netwerk programma? KolorBlind Windows besturingssystemen 1 8 Jan 2009 19:45
Oude PC Won't Boot - Veel Blue Screens doden actionlover Windows besturingssystemen 41 30 nov 2008 12:50
Hulp voor linux Aners92 Linux & Alternative OS 3 30 Jan 2008 03:29
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.