![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| ok jeg installeret LINUX lastnite på en ekstra harddisk og det gik perfekt indtil en time forsøger at installere mit Linksis trådløs driver så jeg kan få internetJeg forsøgte fire timer uden at se Jeg ønskede at prøve Linux for at se, hvad det handler om, og at forsøge BERLY (at desktop effekter ting )Jeg selv forsøgte med hjælp sider om, hvordan du installerer Windows-driver, der kommer i Linux, men ikke detaljeret så dident hjælpe mig eneyways iv copyed bedre instrukser vil brænde dem på disken, og prøv igen 2nite (again) Jeg ville ønske, der var en linux derude med stort set alt, hvad der allerede er installeret gerne BERLY og så videre for at gøre det lettere ![]() måske er der nogen kunne bruge Nlite og sætte masser af programmer i det, eller er der inux allerede derude med masser af ting der allerede er gjort for at det at gemme mig trubble måske? fræk jeg ikke, men jeg ønsker blot at prøve det
|
| |||
| |||
| Hvad Linux OS var det? Hvis det var Ubuntu, Kubuntu, Edubuntu ... etc. kan du bare slutte den til en Ethernet-forbindelse og gå ind på din begrænsede drivere menu og lad den udføre arbejde derfra. |
|
| |||
| |||
| beklager sin Linux Ubuntu Jeg var indtil alle nite forsøger at installere denne driver, tryed alt, hvad jeg kunne tænke off jeg selv brændt nogle hjælpe filer ud og fulgte dem, men fik stukket halvvejs tho again.makes ingen mening for mig, specielt når hjælpe fil siger installere dlk noget i den retning .. men det dident fortælle mig hvordan eller var filen erÅrsagen er at bruge trådløse er fordi vi har 5 pc's omkring huset bror og en søster var alle trådløse ud over de største pc, så jeg ville være nødt til at tage min pc til var router er (en masse Messing om) men jeg vil 2nite og prøv det på den måde .. en sidste gå ![]() ![]() tak
__________________ |
|
| |||
| |||
| Lad mig vide, hvordan det fungerer for dig. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Velkommen til Ubuntu. At få det kører vil du sandsynligvis nødt til at følge en 14 trin tutorial om brug af terminalen og ndiswrapper. Håber du har føreren på et USB flash-drev, der er anerkendt, og et helvede af en masse tålmodighed. Jeg har ikke og har startet Boot og Nuke inden for 20 minutter. Dette er blot ét af de spørgsmål, som plager alle distros og holder dem fra at have nogen mærkbar indvirkning på forbrugernes OS valg. Udviklerne har mere brug navelgazing og skabe avancerede funktioner end at øge brugervenligheden, fordi alle de mennesker, der bruger dem allerede ved, hvordan du gør det her.
"Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. " Mit system: 日夏子
|