vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Computer Software > Linux & Alternative OS

Register

Ensimmäinen linux (newbie ongelma)

Reply

Thread Tools
Old 3. Sep 2008, 15:40
Rahoittajien ryhmän

Default Ensimmäinen linux (newbie ongelma)

ok i asennettu LINUX lastnite on varaosien kiintolevy

ja se meni täysin
asti tunnin yrittää asentaa minun Linksis langaton ohjainVoin siis saada Internet -
i yritti neljä tuntia ilman katsoa
Halusin kokeilla linux nähdä mitä kaikkea ja yrittää BERLY
(eli työpöydän vaikutuksia asia)
i edes yrittänyt käyttää Apusivuja miten asentaa Windows-ajuria, jotka joutuvat linux ei kuitenkaan ole yksityiskohtaisia niin dident auttaa minua
eneyways iv copyed paremmin ohjeet aikoo polttaa ne levylle ja yritä uudelleen 2nite (again)

Toivotan oli linux siellä pääasiassa kaiken jo asennettu kuten BERLY ja niin edelleen, joilla helpotetaan
Ehkä joku voisi käyttää Nlite ja laita kuormien ohjelmia vai onko inux jo siellä kuormia tavaraa jo tehnyt sitä paitsi minulle trubble ehkä?näsäviisas i no mutta haluan kokeilla sitä

My System: P * L * A * Z * M * A

Processor (s):
2.3GhZ AMD
Emolevy:
Asus
RAM-muisti:
1 keikka DDR
Graphics Card (s):
256MB G-voima
Äänikortti:
Sound Blaster 5.1
Kiintolevy (t):
1-80 Gt: n 1-120GB Western Digital n
Optinen asema (t):
Pioneerin DVD-RW
Asia / PSU:
mukautetun tapauksessa & 650W PSU
Jäähdytys:
DIY watercooling
Network / Internet:
neitsyt 50Mb
Monitor (t):
Acer 23 "(X233HB)
Operating System (s):
Vista Ultimate
Old 3. Sep 2008, 19:24
Jäsen

Mitä linux os se oli? Jos se oli Ubuntu, Kubuntu, Edubuntu ... jne. voit kytkeä sen Ethernet-yhteys ja mennä sinun rajoitettu kuljettajien valikosta ja anna sen tehdä työtä sieltä.
Old 4. Sep 2008, 02:06
Rahoittajien ryhmän

pahoillani sen Linux Ubuntu

Olin kaikki nite yrittää asentaa tämän kuljettaja, tryed kaikki Voisin ajatella pois i jopa poltettu joitakin ohjesivuja pois ja seurasi niitä, mutta sai kiinni puoli tavalla tho again.makes mitään järkeä minulle erityisesti kun auttaa tiedosto sanoo asentaa dlk jotain .. mutta se dident kertoa minulle, miten tai olivat tiedosto on

syystä olen käyttämällä langatonta on, koska meillä on 5 kpl: n talon ympärillä veljensä ja sisarensa olivat kaikki langattomat lisäksi tärkeimmät kpl Siksi olisi otettava minun PC olivat reititin on (paljon Messing noin), mutta i 2nite ja yrittää näin .. Viimeinen mennä

kiitos

Old 4. Sep 2008, 17:38
Jäsen

haluaisin tietää, miten se toimii sinulle.
Old 5. Sep 2008, 02:30
Rahoittajien ryhmän

Tervetuloa Ubuntu.

Saat sen käynnissä sinulla todennäköisesti on noudatettava 14 askel opetusohjelma noin käyttämällä terminaalin ja ndiswrapper. Hope sinulla on kuljettajan USB Flash-asema, joka on tunnustettu, ja hitonmoinen paljon kärsivällisyyttä. En ja aloitti Boot ja ydinvoima 20 minuuttia.

Tämä on juuri yksi niistä asioista, jotka vaivaavat kaikki distros ja pitää niitä, joilla on jokin huomattava vaikutus kuluttajien OS valinta. Kehittäjät ovat lisänneet navelgazing ja luoda kehittyneitä toimintoja kuin parantaa käytettävyyttä, koska kaikki ihmiset, jotka käyttävät niitä jo nyt tiedetään, miten tätä kamaa.
"I loved että P182 niin paljon, että kun vaimoni järjestelmä oli meluisa ja tarvitaan kaikenlaisia puhdistus, ostin hänelle yksi. Sitten, kun halusin kissaa, ostin P182. The P182 ei ole kissan sinänsä mutta se on silti erinomainen ostaa. "

My System: 日夏子

Processor (s):
Core 2 Duo E6400 2,13 -> 3.01ghz
Emolevy:
MSI P6N SLI Platinum LGA 775
RAM-muisti:
2GB Patriot Extreme Performance
Graphics Card (s):
PNY 8800GTS 320MB
Äänikortti:
Sound Blaster Xtremegamer 7.1
Kiintolevy (t):
80 Gt + 500 Gt
Optinen asema (t):
2x SATA
Asia / PSU:
Antec 900 + 620W Aerocool zeroDBA
Jäähdytys:
4x 120mm Yate-Loon + 200mm alkuun
Network / Internet:
Qwest
Monitor (t):
Dell 22 "S2209W (1920x1080)
Operating System (s):
Windows XP + 7
Reply

Register

Kirjanmerkit

Samanlaisia Threads
Kierre Thread Starter Forum Vastaukset Last Post
Asus eepc Linuxin (newbie) Wireless Setup jaggvenom89 Linux & Alternative OS 0 11th Jun 2009 08:12
CD-ROM ongelma (newbie tarvitsee apua) ken979 Drives & Removable Media 2 22. toukokuuta 2008 15:52
Aloittelijoiden kanssa ongelma tmsbird Virusten, vakoiluohjelmien & Security 14 7. Joulukuu 2007 12:57
Newbie toteaa ongelma uuden ladata ken979 General Software Chat 10 12. marraskuu 2007 10:43
Ohje newbie tietokoneen näytön ongelma ken979 Graphics Cards & Näytöt 7 31. lokakuu 2007 15:57
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.