![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| ok i asennettu LINUX lastnite on varaosien kiintolevy ja se meni täysin asti tunnin yrittää asentaa minun Linksis langaton ohjain Voin siis saada Internet -i yritti neljä tuntia ilman katsoa Halusin kokeilla linux nähdä mitä kaikkea ja yrittää BERLY (eli työpöydän vaikutuksia asia )i edes yrittänyt käyttää Apusivuja miten asentaa Windows-ajuria, jotka joutuvat linux ei kuitenkaan ole yksityiskohtaisia niin dident auttaa minua eneyways iv copyed paremmin ohjeet aikoo polttaa ne levylle ja yritä uudelleen 2nite (again) Toivotan oli linux siellä pääasiassa kaiken jo asennettu kuten BERLY ja niin edelleen, joilla helpotetaan ![]() Ehkä joku voisi käyttää Nlite ja laita kuormien ohjelmia vai onko inux jo siellä kuormia tavaraa jo tehnyt sitä paitsi minulle trubble ehkä? näsäviisas i no mutta haluan kokeilla sitä
|
| |||
| |||
| Mitä linux os se oli? Jos se oli Ubuntu, Kubuntu, Edubuntu ... jne. voit kytkeä sen Ethernet-yhteys ja mennä sinun rajoitettu kuljettajien valikosta ja anna sen tehdä työtä sieltä. |
|
| |||
| |||
| pahoillani sen Linux Ubuntu Olin kaikki nite yrittää asentaa tämän kuljettaja, tryed kaikki Voisin ajatella pois i jopa poltettu joitakin ohjesivuja pois ja seurasi niitä, mutta sai kiinni puoli tavalla tho again.makes mitään järkeä minulle erityisesti kun auttaa tiedosto sanoo asentaa dlk jotain .. mutta se dident kertoa minulle, miten tai olivat tiedosto onsyystä olen käyttämällä langatonta on, koska meillä on 5 kpl: n talon ympärillä veljensä ja sisarensa olivat kaikki langattomat lisäksi tärkeimmät kpl Siksi olisi otettava minun PC olivat reititin on (paljon Messing noin), mutta i 2nite ja yrittää näin .. Viimeinen mennä ![]() ![]() kiitos
__________________ |
|
| |||
| |||
| haluaisin tietää, miten se toimii sinulle. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Tervetuloa Ubuntu. Saat sen käynnissä sinulla todennäköisesti on noudatettava 14 askel opetusohjelma noin käyttämällä terminaalin ja ndiswrapper. Hope sinulla on kuljettajan USB Flash-asema, joka on tunnustettu, ja hitonmoinen paljon kärsivällisyyttä. En ja aloitti Boot ja ydinvoima 20 minuuttia. Tämä on juuri yksi niistä asioista, jotka vaivaavat kaikki distros ja pitää niitä, joilla on jokin huomattava vaikutus kuluttajien OS valinta. Kehittäjät ovat lisänneet navelgazing ja luoda kehittyneitä toimintoja kuin parantaa käytettävyyttä, koska kaikki ihmiset, jotka käyttävät niitä jo nyt tiedetään, miten tätä kamaa.
"I loved että P182 niin paljon, että kun vaimoni järjestelmä oli meluisa ja tarvitaan kaikenlaisia puhdistus, ostin hänelle yksi. Sitten, kun halusin kissaa, ostin P182. The P182 ei ole kissan sinänsä mutta se on silti erinomainen ostaa. " My System: 日夏子
|
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Asus eepc Linuxin (newbie) Wireless Setup | jaggvenom89 | Linux & Alternative OS | 0 | 11th Jun 2009 08:12 |
| CD-ROM ongelma (newbie tarvitsee apua) | ken979 | Drives & Removable Media | 2 | 22. toukokuuta 2008 15:52 |
| Aloittelijoiden kanssa ongelma | tmsbird | Virusten, vakoiluohjelmien & Security | 14 | 7. Joulukuu 2007 12:57 |
| Newbie toteaa ongelma uuden ladata | ken979 | General Software Chat | 10 | 12. marraskuu 2007 10:43 |
| Ohje newbie tietokoneen näytön ongelma | ken979 | Graphics Cards & Näytöt | 7 | 31. lokakuu 2007 15:57 |
| Thread Tools | |
| |