![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| ok i geïnstalleerde Linux lastnite over een reserve Harddrive en het ging perfect tot een uur probeert te installeren, mijn wireless driver Linksis dus ik kan het internetIk probeerde vier uur zonder look Ik wilde proberen linux om te zien wat het allemaal over gaat en om te proberen BERLY (dat bureaublad effecten ding )Ik heb zelfs geprobeerd met behulp van de help-pagina's over het installeren van Windows-driver die in Linux, maar zijn niet zo gedetailleerd dident me helpen eneyways iv copyed betere instructies gaan branden op schijf en probeer het opnieuw 2nite (again) Ik wil er een linux daar met voornamelijk alles al geïnstalleerd als BERLY enzovoort die het gemakkelijker maken ![]() Misschien iemand kan gebruiken Nlite en zet tal van programma's in of is er al inux daar met veel dingen gedaan om het op te slaan me de trubble misschien? Cheeky ik niet maar ik wil gewoon dat het uit te proberen
|
| |||
| |||
| Wat Linux OS was het? Als het was Ubuntu, Kubuntu, Edubuntu ... enz. u kunt gewoon aansluiten op een Ethernet-verbinding en ga naar uw bestuurders Beperkte menu en laten werken van daar. |
|
| |||
| |||
| Het spijt haar Linux Ubuntu Ik was al Nite probeert te installeren van deze bestuurder, tryed alles wat ik kon bedenken off i zelfs verbrand wat help bestanden uit en volgde hen, maar bleef steken halverwege tho again.makes geen zin om me speciaal wanneer het help-bestand installeren zegt dlk zoiets .. maar het dident mij vertellen hoe of waren het bestand isreden ben met behulp van draadloze is, want we hebben 5 pc's rond het huis broer en een zus waren alle draadloze afgezien van de belangrijkste PC dus ik zou hebben om mijn pc te zijn de router is (veel gedoe over), maar ik zal 2nite en probeer dat zo .. een laatste gaan ![]() ![]() bedankt
__________________ |
|
| |||
| |||
| Laat het me weten hoe het werkt voor je. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Welkom bij Ubuntu. Om het te krijgen loopt u kans hebben om een 14-stap uitleg over het gebruik van de terminal en ndiswrapper. Hopen dat u de bestuurder op een USB flash drive dat is erkend, en een hel van een hoop geduld. Ik heb niet en start Boot en Nuke binnen 20 minuten. Dit is slechts een van de kwesties die plagen alle distributies en houdt ze uit met een merkbaar effect op de consument OS keuze. De ontwikkelaars hebben meer gebruik navelgazing en het creëren van geavanceerde functies dan het verhogen van de bruikbaarheid omdat alle mensen die ze gebruiken al weet hoe u dit moet doen enzo.
"Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. " Mijn Systeem: 日夏子
|