mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Linux og alternative OS

Register

Min første Linux (nybegynner problem)

Reply

Thread Tools
Old 3dje Sep 2008, 15:40
Donor Group

Default Min første Linux (nybegynner problem)

ok jeg installerte LINUX lastnite på reservedeler HardDrive

og det gikk helt
till en time prøver å installere mitt Linksis trådløse driverenså jeg kan få internett
Jeg prøvde fire timer uten å se
jeg ville prøve linux for å se hva det handler om og prøve BERLY
(som desktop effekter ting)
Jeg prøvde å bruke hjelpesidene om hvordan du installerer Windows-driveren som kommer i linux men ikke detaljert slik dident hjelp meg
eneyways iv copyed bedre instruksjoner kommer til å brenne dem på disken, og prøv igjen 2nite (igjen)

Jeg skulle ønske det var en linux der ute med hovedsakelig alt allerede installert som BERLY og så videre å gjøre det enklere
Kanskje noen kan bruke Nlite og putte masse programmer i det eller er det inux allerede der ute med mange ting allerede gjort det for å spare meg trubble kanskje?frekk jeg ikke, men jeg vil bare prøve det

Min System: P * L * A * Z * M * A

Prosessor (er):
2.3GhZ AMD
Hovedkort:
Asus
RAM-minne:
1 gig DDR
Graphics Card (s):
256MB G-force
Lydkort:
Sound Blaster 5.1
Harddisk (er):
1-80GB 1-120GB Western Digital's
Optisk stasjon (er):
Pioneer's DVD-RW
Case / PSU:
tilpassede tilfellet & 650w PSU
Cooling:
DIY Vannkjøling
Nettverk / Internett:
jomfru 50MB
Skjerm (er):
Acer 23 "(X233HB)
Operating System (s):
Vista Ultimate
Old 3dje Sep 2008, 19:24
Medlem Group

Hva linux OS var det? Hvis det var Ubuntu, Kubuntu, Edubuntu ... etc. du kan bare koble det til en Ethernet-tilkobling og gå inn i begrenset drivere menyen og la den gjøre arbeidet derfra.
Old 4de Sep 2008, 02:06
Donor Group

beklager sine linux Ubuntu

Jeg var opp all nite prøver å installere denne driveren, tryed alt jeg kunne tenke på i enda brent noen hjelpe filer av og fulgte etter dem, men ble sittende fast halvveis tho again.makes ingen sans for meg spesielt når hjelpefil sier installere dlk noe sånt .. men det dident fortelle meg hvordan eller var filen

Årsaken am bruker trådløst er fordi vi har 5 PC-er rundt i huset bror og en søster var alle trådløse bortsett fra hovedsiden pc slik at jeg måtte ta min PC til var at ruteren (mange får om), men jeg vil 2nite og prøve det på den måten .. en siste reise

takk

Old 4de Sep 2008, 17:38
Medlem Group

La meg vite hvordan det fungerer for deg.
Old 5te Sep 2008, 02:30
Donor Group

Velkommen til Ubuntu.

Å få det kjører du vil sannsynligvis ha for å følge en 14 trinn veiledningen om bruk av terminal og ndiswrapper. Håper du har driveren på en USB-flashdisk som er anerkjent, og en helvetes mye tålmodighet. Jeg gjorde ikke og startet Boot og Nuke innen 20 minutter.

Dette er bare ett av problemene som plager alle distros og holder dem fra å ha noen merkbar effekt på OS valg. Utviklerene har mer bruk navelgazing og skape avanserte funksjoner enn styrke brukbarheten fordi alle menneskene som bruker dem allerede vet hvordan du gjør det.
"Jeg elsket P182 så mye at når kona system var bråkete og trengte all slags rengjøring, jeg kjøpte henne en. Da jeg ønsket en katt, jeg kjøpte en P182. The P182 er ikke en katt per se, men det er fremdeles et utmerket kjøp.

Min System: 日夏子

Prosessor (er):
Core 2 Duo E6400 2,13 -> 3.01ghz
Hovedkort:
MSI P6N SLI Platinum LGA 775
RAM-minne:
2GB Patriot Extreme Performance
Graphics Card (s):
PNY 8800GTS 320MB
Lydkort:
Sound Blaster Xtremegamer 7.1
Harddisk (er):
80 GB + 500 GB
Optisk stasjon (er):
2x SATA
Case / PSU:
Antec 900 + 620W Aerocool zeroDBA
Cooling:
4x 120mm Yate-Loon + 200mm toppen
Nettverk / Internett:
Qwest
Skjerm (er):
Dell 22 "S2209W (1920x1080)
Operating System (s):
Windows XP + 7
Reply

Register

Hugseliste

Lignende Tråder
Tråd Tråd startet Forum Svar Siste innlegg
Asus eepc med Linux (nybegynner) Trådløst oppsett jaggvenom89 Linux og alternative OS 0 11 juni 2009 08:12
CD ROM problem (nybegynner trenger hjelp) ken979 Drivere og flyttbare medier 2 22 mai 2008 15:52
Newbie med et problem tmsbird Virus, spionprogrammer og sikkerhet 14 7 desember 2007 12:57
Newbie finner problem med en ny last ned ken979 General Software Chat 10 12 nov 2007 10:43
Hjelp Newbie skjermen problem ken979 Kabinetter & Skjermer 7 31 oktober 2007 15:57
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.