![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| ok jeg installerte LINUX lastnite på reservedeler HardDrive og det gikk helt till en time prøver å installere mitt Linksis trådløse driveren så jeg kan få internettJeg prøvde fire timer uten å se jeg ville prøve linux for å se hva det handler om og prøve BERLY (som desktop effekter ting )Jeg prøvde å bruke hjelpesidene om hvordan du installerer Windows-driveren som kommer i linux men ikke detaljert slik dident hjelp meg eneyways iv copyed bedre instruksjoner kommer til å brenne dem på disken, og prøv igjen 2nite (igjen) Jeg skulle ønske det var en linux der ute med hovedsakelig alt allerede installert som BERLY og så videre å gjøre det enklere ![]() Kanskje noen kan bruke Nlite og putte masse programmer i det eller er det inux allerede der ute med mange ting allerede gjort det for å spare meg trubble kanskje? frekk jeg ikke, men jeg vil bare prøve det
|
| |||
| |||
| Hva linux OS var det? Hvis det var Ubuntu, Kubuntu, Edubuntu ... etc. du kan bare koble det til en Ethernet-tilkobling og gå inn i begrenset drivere menyen og la den gjøre arbeidet derfra. |
|
| |||
| |||
| beklager sine linux Ubuntu Jeg var opp all nite prøver å installere denne driveren, tryed alt jeg kunne tenke på i enda brent noen hjelpe filer av og fulgte etter dem, men ble sittende fast halvveis tho again.makes ingen sans for meg spesielt når hjelpefil sier installere dlk noe sånt .. men det dident fortelle meg hvordan eller var filenÅrsaken am bruker trådløst er fordi vi har 5 PC-er rundt i huset bror og en søster var alle trådløse bortsett fra hovedsiden pc slik at jeg måtte ta min PC til var at ruteren (mange får om), men jeg vil 2nite og prøve det på den måten .. en siste reise ![]() ![]() takk
__________________ |
|
| |||
| |||
| La meg vite hvordan det fungerer for deg. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Velkommen til Ubuntu. Å få det kjører du vil sannsynligvis ha for å følge en 14 trinn veiledningen om bruk av terminal og ndiswrapper. Håper du har driveren på en USB-flashdisk som er anerkjent, og en helvetes mye tålmodighet. Jeg gjorde ikke og startet Boot og Nuke innen 20 minutter. Dette er bare ett av problemene som plager alle distros og holder dem fra å ha noen merkbar effekt på OS valg. Utviklerene har mer bruk navelgazing og skape avanserte funksjoner enn styrke brukbarheten fordi alle menneskene som bruker dem allerede vet hvordan du gjør det.
"Jeg elsket P182 så mye at når kona system var bråkete og trengte all slags rengjøring, jeg kjøpte henne en. Da jeg ønsket en katt, jeg kjøpte en P182. The P182 er ikke en katt per se, men det er fremdeles et utmerket kjøp. Min System: 日夏子
|
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Asus eepc med Linux (nybegynner) Trådløst oppsett | jaggvenom89 | Linux og alternative OS | 0 | 11 juni 2009 08:12 |
| CD ROM problem (nybegynner trenger hjelp) | ken979 | Drivere og flyttbare medier | 2 | 22 mai 2008 15:52 |
| Newbie med et problem | tmsbird | Virus, spionprogrammer og sikkerhet | 14 | 7 desember 2007 12:57 |
| Newbie finner problem med en ny last ned | ken979 | General Software Chat | 10 | 12 nov 2007 10:43 |
| Hjelp Newbie skjermen problem | ken979 | Kabinetter & Skjermer | 7 | 31 oktober 2007 15:57 |
| Thread Tools | |
| |