![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| <rambling>
Tja, jeg før har bestilt en pandora i sidste uge, sæt mig tilbage 200, men det bør være det værd. First off, hvad er det? og det kan opfattes som to ting 1. en umpc, kører Linux og emballeringsomkostninger en punch med sine 600mhz arm cortex CPU og dobbelt SD-kort (mulighed for RAID!!) Det vil køre de fleste hvis ikke alle apps derude til Linux med lethed med et fuldt qwerty-tastatur og berøringsskærmen sin Det umpc, der passer i lommen (der bør være et tomrum i lommen, hvor 200 pounds bruges til at sidde). 2. en spilleautomater, meget gerne PSP eller en Nintendo DS Pandoras er en bærbar spil paradis med dedikeret gaming kontrol. Som den mest kraftfulde bærbare gaming gadget på markedet til dag kan emulere mange af dine foretrukne platforme og spille native linux spil som Quake, åben scene og tron! . spekulerede emulatorer, der vil blive porteret er playstation 1, sege Dreamcast, Sega Saturn, alle gameboys samt mange, mange flere. Hvorfor har jeg købe det? meh, hvorfor gjorde ikke du køber den?!?! andet Jeg tror sin tid til at løse det "Hvad linux er bedst?" spørgsmål, som jeg har set bankede omkring internettet i usunde mængder dette spørgsmål afhænger helt af led. hvad linux er bedst til hvilket formål? hastighed? useability? lavere ressourcer? der er ingen "bedste" linux distros derude, blot nogle at ud udføre andre i visse områder. for mig listen er som følger useability - Ubuntu, SUSE, Mandriva, mynte hastighed - arch linux, gentoo stabilitet - slackware mest distros deres er taylored til specifikke behov, nogle forsøger at være generiske alle rounders og gøre en pokkers godt stykke arbejde at gøre det. mens andre tager sigte på nichemarkeder, sutch som kriminalvidenskabelig efterforskere. dens alle ned til udtalelse, for nogle mennesker de dont have en mening, og ønsker at følge andre folkeslag ved brev uden at danne deres egen, til disse mennesker, jeg foreslår, at du tilslutte mig kult og gør som jeg siger! Endelig i dag vil jeg ævle om sh! t3crosoft mens de fleste FOSS ( "free open source software) brugere vil hade Bill Gates, i cant siger jeg. Jeg kan godt lide det menneskeskabte, mens jeg kan ikke lide hans handlinger-han humors mig med hans evne til at le af ham selv. videoerne produceret af Bill og balmer (a nutcase af nogen standarder) er glimrende sjove og sætte nogle sjove i jakkesæt og cigarer af de store drenge på Redmond kæmpe. dette er min personlige favorit </ vandreture> http://uk.youtube.com/watch?v=IY2j_GPIqRA Mit system: Cewy's spekulerer macine
|
|
| |||
| |||
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
__________________ "Hvorfor har de [PS3 Slim] stick med ufo-landing på en rektangel se" --- NILAY Patel; Engadget Ep. 160 |
|
| |||
| |||
| for dem, der dont know, at video er en spoof af filmen "A Night At The Roxbury" |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Open source pålidelige DNS server løsning | syer | Linux & Alternative OS | 0 | 30. maj 2009 18:03 |
| Open source video redigering bløde | pest79456 | Multimedia & Codecs | 1 | 26 januar 2009 04:22 |
| The News Bot | serverguy | Fællesskabet News & Chat | 12 | 1 marts 2008 11:40 |
| Open source-produkter eller mikro blød produkter? | joshua77 | General Software Chat | 6 | 17 marts 2007 21:08 |
| Thread Tools | |
| |