mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Linux & Alternative OS

Register

Mijn open source ramblings / nieuws

Reply

Thread Tools
Old 12 okt 2008, 10:18
Donor Groep

Default Mijn open source ramblings / nieuws

<rambling>
Nou, ik bestelde een pre - pandora vorige week, zet me terug 200 maar het moet wel de moeite waard. Eerst wat is het? goed kan worden gezien als twee dingen
1. een UMPC, Linux-en verpakkingskosten een klap met zijn arm cortex 600MHz CPU en dual SD card slots (mogelijkheid voor raid!) zal lopen de meeste, zo niet alle apps die er voor Linux met gemak een volledige qwerty-toetsenbord en touchscreen haar de UMPC die past in de zak (er moet een leegte in uw zak, waar 200 pond gebruikt om te zitten).
2. een speelautomaat, net als de PSP of een Nintendo DS de Pandora is een draagbare games paradijs met speciale gaming controles. Als de meest krachtige draagbare gaming-gadget op de markt tot dag kan emuleren veel van uw favoriete platforms en spelen native linux games als Quake, open arena en Tron! . speculeerden emulators die zullen worden geporteerd zijn playstation 1, sege Dreamcast, Sega Saturn, alle gameboys en nog veel meer.
Waarom heb ik het kopen? meh, waarom didnt u deze koopt?!?!

Ten tweede denk ik de tijd om de "wat Linux is het beste?" vraag die ik heb gezien kloppen rondom het internet in ongezonde volumes

deze vraag hangt helemaal van de context. wat Linux is het beste voor welk doel? snelheid? gebruiksgemak? minder middelen?
er zijn geen "beste" Linux distro's daar, maar enkele die uit het uitvoeren van anderen in bepaalde gebieden.

voor mij van de lijst is als volgt

gebruiksgemak - Ubuntu, Suse, Mandriva, mint
snelheid - Arch Linux, Gentoo
stabiliteit - slackware

de meeste distributies hun taylored zijn op specifieke behoeften, sommige proberen te generieke alle Rounders en doen een verdomd goed werk doen. terwijl andere gericht op nichemarkten, sutch als forensisch onderzoekers.

zijn alle tot advies, voor sommige mensen die ze echter niet over een mening en willen volgen andere volken door de letter, zonder hun eigen, aan deze mensen, ik stel voor dat je bij mijn cultus en doe wat ik zeg!

tenslotte vandaag zal ik wandelen over sh! t3crosoft
terwijl de meeste FOSS (gratis open source software) gebruikers zullen verfoeien Bill Gates, i cant zeg ik. Ik hou van de mens, terwijl ik niet graag zijn daden-humors hij me met zijn vermogen om te lachen hem zelf. de video's geproduceerd door Bill en Balmer (a nutcase door alle normen) zijn briljant grappig en zet wat leuks in de kleuren en de sigaren van de grote jongens op het Redmond reus.
dit is mijn persoonlijke favoriet

</ rambling>
http://uk.youtube.com/watch?v=IY2j_GPIqRA

Mijn Systeem: Cewy het wonder macine

Processor (s):
Intel Core 2 Quad q6600@3.2Ghz
Moederbord:
asus p5q deluxe
RAM Geheugen:
4 gig ocz 1066MHz SLI
Graphics Card (s):
nvidia evga 8800 ultra ko
Sound Card:
onboard
Hard Drive (s):
750 gig Seagate, 32meg cache
Optische Drive (s):
3 ASUS DVD-schrijvers, lightscribe
Case / PSU:
armoursuite Lian-Li PC-P60
Koeling:
tuniq toren
Netwerk / Internet:
dubbele Gigabit LAN-poorten
Monitor (s):
24 "Dell 2408wfp
Operating System (s):
winfail vista 64 | ubuntu / arch linux
Old 12 okt 2008, 10:42
Donor Groep

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Old 12 okt 2008, 10:46
Donor Groep

voor wie dont weet dat video is een spoof van de film "A Night At The Roxbury"

Register

Bladwijzers

Gelijkaardige Draden
Draad Thread Starter Forum Antwoorden Last Post
Betrouwbare open source DNS-server oplossing syer Linux & Alternative OS 0 30 mei 2009 18:03
Open source videobewerking zacht pest79456 Multimedia & Codecs 1 26 Jan 2009 04:22
Het Nieuws Bot serverguy Gemeenschap Nieuws & Chat 12 De 1 maart 2008 11:40
Open source producten of micro zachte producten? joshua77 Algemene programmatuurnoot Chat 6 17 mrt 2007 21:08
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.