![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| <rambling>
Nou, ik bestelde een pre - pandora vorige week, zet me terug 200 maar het moet wel de moeite waard. Eerst wat is het? goed kan worden gezien als twee dingen 1. een UMPC, Linux-en verpakkingskosten een klap met zijn arm cortex 600MHz CPU en dual SD card slots (mogelijkheid voor raid!) zal lopen de meeste, zo niet alle apps die er voor Linux met gemak een volledige qwerty-toetsenbord en touchscreen haar de UMPC die past in de zak (er moet een leegte in uw zak, waar 200 pond gebruikt om te zitten). 2. een speelautomaat, net als de PSP of een Nintendo DS de Pandora is een draagbare games paradijs met speciale gaming controles. Als de meest krachtige draagbare gaming-gadget op de markt tot dag kan emuleren veel van uw favoriete platforms en spelen native linux games als Quake, open arena en Tron! . speculeerden emulators die zullen worden geporteerd zijn playstation 1, sege Dreamcast, Sega Saturn, alle gameboys en nog veel meer. Waarom heb ik het kopen? meh, waarom didnt u deze koopt?!?! Ten tweede denk ik de tijd om de "wat Linux is het beste?" vraag die ik heb gezien kloppen rondom het internet in ongezonde volumes deze vraag hangt helemaal van de context. wat Linux is het beste voor welk doel? snelheid? gebruiksgemak? minder middelen? er zijn geen "beste" Linux distro's daar, maar enkele die uit het uitvoeren van anderen in bepaalde gebieden. voor mij van de lijst is als volgt gebruiksgemak - Ubuntu, Suse, Mandriva, mint snelheid - Arch Linux, Gentoo stabiliteit - slackware de meeste distributies hun taylored zijn op specifieke behoeften, sommige proberen te generieke alle Rounders en doen een verdomd goed werk doen. terwijl andere gericht op nichemarkten, sutch als forensisch onderzoekers. zijn alle tot advies, voor sommige mensen die ze echter niet over een mening en willen volgen andere volken door de letter, zonder hun eigen, aan deze mensen, ik stel voor dat je bij mijn cultus en doe wat ik zeg! tenslotte vandaag zal ik wandelen over sh! t3crosoft terwijl de meeste FOSS (gratis open source software) gebruikers zullen verfoeien Bill Gates, i cant zeg ik. Ik hou van de mens, terwijl ik niet graag zijn daden-humors hij me met zijn vermogen om te lachen hem zelf. de video's geproduceerd door Bill en Balmer (a nutcase door alle normen) zijn briljant grappig en zet wat leuks in de kleuren en de sigaren van de grote jongens op het Redmond reus. dit is mijn persoonlijke favoriet </ rambling> http://uk.youtube.com/watch?v=IY2j_GPIqRA Mijn Systeem: Cewy het wonder macine
|
|
| |||
| |||
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
__________________ "Waarom hebben ze [PS3 Slim] stok met de UFO-landing op een rechthoek look" --- Nilay Patel; Engadget Ep. 160 |
|
| |||
| |||
| voor wie dont weet dat video is een spoof van de film "A Night At The Roxbury" |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Betrouwbare open source DNS-server oplossing | syer | Linux & Alternative OS | 0 | 30 mei 2009 18:03 |
| Open source videobewerking zacht | pest79456 | Multimedia & Codecs | 1 | 26 Jan 2009 04:22 |
| Het Nieuws Bot | serverguy | Gemeenschap Nieuws & Chat | 12 | De 1 maart 2008 11:40 |
| Open source producten of micro zachte producten? | joshua77 | Algemene programmatuurnoot Chat | 6 | 17 mrt 2007 21:08 |
| Thread Tools | |
| |