![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| <rambling>
Vel, jeg pre-bestilt en Pandora forrige uke, satt meg tilbake 200, men det bør være verdt det. Først av hva er det? vel det kan oppfattes som to ting 1. en umpc, kjører Linux og pakking sparke med 600mhz arm cortex CPU og dual SD-kort-plasser (mulighet for RAID!) vil kjøre de fleste om ikke alle programmer der ute for Linux med letthet med fullt qwerty-tastatur og berøringsskjerm sin den umpc som passer i lommen (det bør være en renons i lommen der 200 pounds pleide å sitte). 2. en spillportal maskin, akkurat som PSP eller Nintendo DS til Pandora er en bærbar spill paradis med dedikerte gaming kontroller. Som de kraftigste bærbare gaming gadget på markedet i dag kan emulere mange av dine favoritt-plattformer og spille native linux spill som skjelving, åpen arena og Tron! . spekulert emulatorer som blir oversatt er playstation 1, sege dreamcast, Sega Saturn, alle gameboys samt mange flere. Hvorfor har jeg kjøpe den? meh, hvorfor gjorde ikke du kjøpe det?? Dernest tror jeg det tid til å se på "hva Linux er best?" Spørsmålet som jeg har sett banke rundt internett på usunn volumer dette spørsmålet avhenger helt og holdent på sammenheng. hva Linux er best for hvilke formål? speed? useability? lavere ressurser? det er ingen "best" linux distros der ute, noe som ut utføre andre i visse områder. for meg listen er som følger: useability - ubuntu, SuSE, Mandriva, mynte hastighet - ARCH Linux, Gentoo stabilitet - Slackware mest distros deres er taylored til spesielle behov, noen prøver å være generisk alle rounders og gjør en jævla bra jobb å gjøre det. mens andre satser på nisje markeder, sutch som rettsmedisinske etterforskere. dens alle ned til mening, for enkelte personer de ikke har en mening og ønsker å følge andre folkeslag av bokstaven uten danner sine egne, for disse menneskene, foreslår jeg at du blir med meg kult og gjør som jeg sier! til slutt i dag skal jeg gå tur om sh! t3crosoft mens de fleste Foss (gratis open source software) brukere avsky Bill Gates, i cant si jeg. Jeg liker manntimer mens jeg kanskje ikke liker hans handlinger-han humors meg med sin evne til å le av ham selv. videoer produsert av regningen og balmer (a nutcase etter enhver målestokk) er briljant morsomme og sette det moro i dress og sigarer av de store gutta i Redmond Giant. dette er min personlige favoritt </ springende> http://uk.youtube.com/watch?v=IY2j_GPIqRA Min System: Cewy er rart macine
|
|
| |||
| |||
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
__________________ "Hvorfor gjorde de [PS3 Slim] kølle med UFO-landing på et rektangel se" --- Nilay Patel; Engadget Ep. 160 |
|
| |||
| |||
| for de som ikke vet at videoen er en falsk av filmen "A Night At The Roxbury" |