mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Linux & Alternative OS

Register

Brug for et godt lave spec linux

Reply

Thread Tools
Old 1. oktober 2008, 02:32
Medlem Gruppen

Default Brug for et godt lave spec linux

hej jeg har lige fået en IBM ThinkPad 570
64MB RAM
366mhz processor
massive 6GB harddisk
2.5mb om bord video grafik

Jeg søger at installere linux, og jeg har brugt forskellige versioner før,
Jeg har kigget rundt til en god distribution, som er meget let og jeg har fundet damn små linux at være meget lys på specs
blot undrende hvis nogen har nogen tanker om en god OS eller hvis nogen har brug damn lille linux før?
Tak
Old 4. oktober 2008, 15:26
Donor-Gruppen

Default Brug for et godt lave spec linux

ja ive anvendes DLS før, og det fungerer godt på min p2 350hmz med 64 MB RAM, Jeg tror, at det kun optager omkring 100 MB, så du vil have masser af plads til venstre på din luksuriøst stor harddisk:)
Reply

Register

Bogmærker

Lignende Tråde
Tråd Thread Starter Forum Svar Last Post
Tænker på handel laptop til desktop - Er dette en god spec? icee20 General Hardware Chat 5 26. maj 2009 06:37
System Spec - Er dette Build God? Katana General Hardware Chat 6 14 februar 2009 15:40
Hvad er en god gratis lyd / musik-afspiller til Linux? vistadude Linux & Alternative OS 7 1 februar 2009 06:31
Hvad du spec? Spec leaderboard Cew27 General Hardware Chat 54 5 januar 2008 18:50
Gaming pc spec nogen gode? boon401 General Hardware Chat 7 4 januar 2008 17:58
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.