vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Computer Software > Linux & Alternative OS

Register

TARVE hyvä alhainen spec linux

Reply

Thread Tools
Old 1 lokakuu 2008, 02:32
Jäsen

Default TARVE hyvä alhainen spec linux

hello äsken sai IBM ThinkPad 570
64MB RAM
366mhz prosessori
massiivinen 6gb kovalevy
2.5MB aluksella video grafiikka

Olen HAKU asentaa linux ja olen käyttänyt eri versiot ennen,
Olen tutkinut ympäriinsä hyvä distro, joka on erittäin kevyt ja olen löytänyt hemmetin pieni linux on erittäin kevyt koskevat tiedot
vain ihmetellä, jos joku on jotain ajatuksia hyvä OS tai jos joku on käyttää hemmetin pieni linux ennen?
Kiitos
Old 4 lokakuu 2008, 15:26
Rahoittajien ryhmän

Default TARVE hyvä alhainen spec linux

kyllä ive käytetty DLS ennen ja se toimii hyvin minun p2 350hmz kanssa 64MB RAM-muistia, mielestäni se vain vie noin 100 Mt, joten teidän on runsaasti tilaa jäljellä teidän ylellisesti iso kovalevy:)
Reply

Register

Kirjanmerkit

Samanlaisia Threads
Kierre Thread Starter Forum Vastaukset Last Post
Thinking of kaupankäynnin kannettavan tietokoneen työpöydältä - Onko tämä hyvä spec? icee20 Rautatavaran Chat 5 26. toukokuuta 2009 06:37
System eä - Onko tämä Rakenna Hyvä? Katana Rautatavaran Chat 6 14th Feb 2009 15:40
Millainen on hyvä vapaa audio / musiikkisoitin Linux? vistadude Linux & Alternative OS 7 1. Feb 2009 06:31
Mitä te spec? Eä jättibanneri Cew27 Rautatavaran Chat 54 5. Jan 2008 18:50
Gaming kpl spec mitään hyvää? boon401 Rautatavaran Chat 7 4. Jan 2008 17:58
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.