![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| hello äsken sai IBM ThinkPad 570 64MB RAM 366mhz prosessori massiivinen 6gb kovalevy 2.5MB aluksella video grafiikka Olen HAKU asentaa linux ja olen käyttänyt eri versiot ennen, Olen tutkinut ympäriinsä hyvä distro, joka on erittäin kevyt ja olen löytänyt hemmetin pieni linux on erittäin kevyt koskevat tiedot vain ihmetellä, jos joku on jotain ajatuksia hyvä OS tai jos joku on käyttää hemmetin pieni linux ennen? Kiitos |
|
| |||
| |||
| kyllä ive käytetty DLS ennen ja se toimii hyvin minun p2 350hmz kanssa 64MB RAM-muistia, mielestäni se vain vie noin 100 Mt, joten teidän on runsaasti tilaa jäljellä teidän ylellisesti iso kovalevy:) |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Thinking of kaupankäynnin kannettavan tietokoneen työpöydältä - Onko tämä hyvä spec? | icee20 | Rautatavaran Chat | 5 | 26. toukokuuta 2009 06:37 |
| System eä - Onko tämä Rakenna Hyvä? | Katana | Rautatavaran Chat | 6 | 14th Feb 2009 15:40 |
| Millainen on hyvä vapaa audio / musiikkisoitin Linux? | vistadude | Linux & Alternative OS | 7 | 1. Feb 2009 06:31 |
| Mitä te spec? Eä jättibanneri | Cew27 | Rautatavaran Chat | 54 | 5. Jan 2008 18:50 |
| Gaming kpl spec mitään hyvää? | boon401 | Rautatavaran Chat | 7 | 4. Jan 2008 17:58 |
| Thread Tools | |
| |