![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Jeg forsøger at installere hvalp Linux 4.2 på en 9 år gammel computer ved hjælp af en live cd. Af en eller anden grund min bios ikke har en én gang boot menuen (skærmen, hvor du vælger, hvad de skal starte fra i stedet for den bios vælge det for dig). Så hvordan installerer jeg hvalp hvis jeg ikke kan installere det på den måde. Kan jeg installere den, efter at jeg starte op i Windows. Kan jeg installere det på boot op uden manuelt at vælge det. der er ingen problemer med cd selv, jeg kontrolleres den ved at bruge den live cd på min laptop. |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Brug for hjælp til at installere en pop op til min computer? | reeksy86 | General Software Chat | 0 | 18 oktober 2009 15:37 |
| Jeg vil ikke have det sjovt at installere Vista på min nye computer. | xarzu | Windows-operativsystemer | 5 | 2 april 2008 08:39 |
| Ønsker at bruge Linux på en rigtig gammel computer | Hobbs | Linux & Alternative OS | 1 | 17th Dec 2007 11:41 |
| Hjælp Gamle Computer openSUSE Linux netplanlægning | 597 | Linux & Alternative OS | 1 | 4 december 2007 06:26 |
| Installation af Linux som andet operativsystem | RobT | Linux & Alternative OS | 1 | 28 oktober 2007 18:54 |
| Thread Tools | |
| |