vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Computer Software > Linux & Alternative OS

Register

Tarvitsetko apua asentamista Puppy Linux vanha tietokone.

Reply

Thread Tools
Old 31. päivästä toukokuuta 2009, 18:12
Uusi Jäsen

Default Tarvitsetko apua asentamista Puppy Linux vanha tietokone.

Olen yrittänyt asentaa Puppy Linux 4.2 on 9 vuotta vanha tietokone käyttäen elävää cd. Jostain syystä minun bios ei ole yhdellä kertaa käynnistysvalikon (kuvaruutu, jossa voit valita mitä haluat käynnistää sijasta bios valitsemalla se sinulle). Miten asennan Puppy jos en voi asentaa sitä sillä tavalla. Voinko asentaa sen jälkeen kun olin käynnistää Windows. Voinko asentaa sen käynnistyksen ilman manuaalisesti valitsemalla se. ei ole ongelmia cd itse Tarkistin sitä käyttämällä Live CD minun laptop.
Reply

Register

Kirjanmerkit

Samanlaisia Threads
Kierre Thread Starter Forum Vastaukset Last Post
Tarvitsen apua asentaminen Pop Up tietokoneeseeni? reeksy86 General Software Chat 0 18 lokakuu 2009 15:37
En ole hauskaa asennat Vistan uusi tietokone. xarzu Windows-käyttöjärjestelmät 5 2. Huhtikuu 2008 08:39
Haluatko käyttää linux on todella vanha tietokone Hobbs Linux & Alternative OS 1 17. Joulukuu 2007 11:41
Ohje Vanha tietokone openSUSE Linux Network Planning 597 Linux & Alternative OS 1 4th Joulukuu 2007 06:26
Asentaminen Linux kuin toinen käyttöjärjestelmä RobT Linux & Alternative OS 1 28th Oct 2007 18:54
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.