![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Olen yrittänyt asentaa Puppy Linux 4.2 on 9 vuotta vanha tietokone käyttäen elävää cd. Jostain syystä minun bios ei ole yhdellä kertaa käynnistysvalikon (kuvaruutu, jossa voit valita mitä haluat käynnistää sijasta bios valitsemalla se sinulle). Miten asennan Puppy jos en voi asentaa sitä sillä tavalla. Voinko asentaa sen jälkeen kun olin käynnistää Windows. Voinko asentaa sen käynnistyksen ilman manuaalisesti valitsemalla se. ei ole ongelmia cd itse Tarkistin sitä käyttämällä Live CD minun laptop. |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Tarvitsen apua asentaminen Pop Up tietokoneeseeni? | reeksy86 | General Software Chat | 0 | 18 lokakuu 2009 15:37 |
| En ole hauskaa asennat Vistan uusi tietokone. | xarzu | Windows-käyttöjärjestelmät | 5 | 2. Huhtikuu 2008 08:39 |
| Haluatko käyttää linux on todella vanha tietokone | Hobbs | Linux & Alternative OS | 1 | 17. Joulukuu 2007 11:41 |
| Ohje Vanha tietokone openSUSE Linux Network Planning | 597 | Linux & Alternative OS | 1 | 4th Joulukuu 2007 06:26 |
| Asentaminen Linux kuin toinen käyttöjärjestelmä | RobT | Linux & Alternative OS | 1 | 28th Oct 2007 18:54 |
| Thread Tools | |
| |