mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Linux og alternative OS

Register

Trenger du hjelp til å installere valp Linux på gamle datamaskinen.

Reply

Thread Tools
Old 31 mai 2009, 18:12
New Member Group

Default Trenger du hjelp til å installere valp Linux på gamle datamaskinen.

Jeg prøver å installere valp Linux 4.2 på en 9 år gammel datamaskin med en live cd. Annen grunn min bios har ikke en gang oppstartsmenylisten (skjermen der du velger hva du skal starte fra stedet for bios velge det for deg). Så hvordan kan jeg installere valp hvis jeg ikke kan installere det på den måten. Kan jeg installere det når jeg har oppstart i Windows. Kan jeg installere det ved oppstart uten manuelt velge det. det er ingen problemer med cd selv, jeg sjekket det med live cd på min bærbare.
Reply

Register

Hugseliste

Lignende Tråder
Tråd Tråd startet Forum Svar Siste innlegg
Trenger du hjelp til å installere en pop-up på datamaskinen min? reeksy86 General Software Chat 0 18 oktober 2009 15:37
Jeg er ikke å ha det gøy å installere Vista på min nye datamaskin. xarzu Windows-operativsystemer 5 2 april 2008 08:39
Vil bruke Linux på en virkelig gammel datamaskin Hobbs Linux og alternative OS 1 17 desember 2007 11:41
Hjelp gamle datamaskinen openSUSE Linux Network Planning 597 Linux og alternative OS 1 4 desember 2007 06:26
Installere Linux som andre operativsystem RobT Linux og alternative OS 1 28 oktober 2007 18:54
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.