![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Jag försöker installera Puppy Linux 4.2 på en 9 år gammal dator med en Live CD. Av någon anledning min bios inte har en Temne startmenyn (skärmen där du väljer vad du ska starta från stället för bios välja det åt dig). Så hur gör jag för att installera Puppy om jag inte kan installera det på det sättet. Kan jag installera det när jag starta upp i Windows. Kan jag installera det på starta upp utan att manuellt välja det. det finns inga problem med cd själv, jag kollade det med hjälp av Live CD på min laptop. |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Behöver du hjälp med att installera en pop-up på min dator? | reeksy86 | General Software Chat | 0 | 18 oktober 2009 15:37 |
| Jag är inte roligt att installera Vista på min nya dator. | xarzu | Windows-operativsystem | 5 | 2 april 2008 08:39 |
| Vill du använda Linux på en riktigt gammal dator | Hobbs | Linux & Alternativa OS | 1 | 17 december 2007 11:41 |
| Hjälp Old Computer openSUSE Linux nätplaneringen | 597 | Linux & Alternativa OS | 1 | 4 december 2007 06:26 |
| Installera Linux som ett andra operativsystem | RobT | Linux & Alternativa OS | 1 | 28 oktober 2007 18:54 |
| Thread Tools | |
| |