![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Jeg endelig fået Ubuntu arbejder, min skærmkort var tilsyneladende det problem, selv om jeg har installeret Ubuntu regelmæssig måde før. Jeg har lige brugt suppleant installer. One, hvordan installerer jeg det? Jeg fik disse instruktioner, men jeg er ikke sikker på hvordan det skal gøres TRIN 3: Installer Skriv "sh NVIDIA-Linux-x86-169.12-pkg1.run" for at installere driveren. NVIDIA nu et hjælpeprogram for at hjælpe dig med opsætningen af din X config fil. Se kapitel 3 i README eller køre 'mand nvidia-xconfig' for at få oplysninger om brugen. Instruktioner for dem, der ønsker at redigere deres X konfigurationsfil i hånden kan også findes i README. Også, hvor kan jeg hente temaer og boot skærme og kram gerne, at for mit Ubuntu? Også, jeg oplever visuelle forsinkelse. når jeg minimere og maksimere min Firefox-vinduet, den slags halter lidt om, hvordan den viser op |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| første off, hvad der er dit grafikkort, bør du se den i begrænset driver manager kan du blive nødt til at sætte den i stand, for det andet hvis du er på gnome prøve www.gnome-look.org
| |||
| |||
| at vælge en distribution afhænger af hardware u fik .. men jeg er smuk mange tror, at ubuntu understøtter Nvidia (ilove dette ord) .. Gå til Tilføj eller fjern programmer ting derefter søge efter skærmkortdrivere eller nvidia .. skal du måske genindlæse listen Programmer .. eller bruge Synaptic pakke manager .. Du kan også prøve PCLinuxOS distribution. den automatisk installerer Nvidia-drivere for dig. |
|
| |||
| |||
| At installere, at Nivda driver cd til mappen "NVIDIA-Linux-x86-169.12-pkg1.run 'er i (ligesom cd / home / bob / føreren) og derefter skrive sh NVIDIA-Linux-x86-169.12-pkg1.run |