![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| I got Ubuntu toimi, minun näytönohjain oli ilmeisesti ongelma, vaikka olen asentanut Ubuntu säännöllisesti tavalla ennen. Olen juuri käyttänyt varajäsenen installer. Yksi, miten asennan asioita? Sain näitä ohjeita, mutta en ole varma, miten se tehdään VAIHE 3: Asenna Kirjoita "sh NVIDIA-Linux-x86-169.12-pkg1.run" asentaa ajuri. NVIDIA tarjoaa nyt apuohjelma auttaa sinua kokoonpano teidän X config tiedosto. Katso 3 luku README tai suorita "mies nvidia-xconfig 'for details käytöstä. Ohjeet niille, jotka haluavat muokata X config-tiedostoa käsin löytyy myös, että README. Myös silloin, kun voin ladata teemoja ja käynnistyksen näyttöjä ja tavaraa kuin että minun Ubuntu? Lisäksi olen kokemassa visuaalinen viiveellä. kun i minimoida ja maksimoida minun Firefox ikkunan, se sellainen on jäänyt vähän siitä, miten se näkyy |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| aluksi, mikä on näyttösovittimen, sinun pitäisi nähdä se rajoitusvyöhykkeitä kuljettajan johtaja voi olla tarpeen, jotta se toisaalta jos olet gnome yrittää www.gnome-look.org
| |||
| |||
| valitsemalla distro riippuu laitteiston u sai .. mutta olen melko paljon sitä mieltä, että ubuntu tukee Nvidia (ilove että sana) .. Siirry Lisää tai poista sovellus asia sitten etsi näyttösovittimen ohjaimet tai nvidia .. sinun on ehkä reload ohjelmien luettelo .. tai käyttää Synaptic paketinhallinnan .. voit kokeilla myös PCLinuxOS distro. sen automaattisesti asentaa Nvidia ajurit sinulle. |
|
| |||
| |||
| Jos haluat asentaa, että Nivda ajuri cd sen kansion "NVIDIA-Linux-x86-169.12-pkg1.run" on (kuten cd / home / bob / kuljettaja) ja kirjoita sitten sh NVIDIA-Linux-x86-169.12-pkg1.run |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Onko Linux Distro Se opettaa sinulle Linux | pest79456 | Linux & Alternative OS | 2 | 23. Huhtikuu 2009 13:26 |
| Kysymykset | Jase123 | Web Design, Hosting & SEO | 6 | 10. Joulukuu 2007 12:56 |
| RAM Kysymykset | ComputerGuy | CPUs, Emolevyt & RAM | 6 | 24. lokakuu 2007 05:19 |
| Muutamia kysymyksiä minun ram ja CPU | BrucieBonus | CPUs, Emolevyt & RAM | 1 | 12. lokakuu 2007 14:00 |
| 2 kysymyksiä yhdessä | skinnyman9000 | Drives & Removable Media | 1 | 16th Aug 2007 07:06 |
| Thread Tools | |
| |