mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Linux & Alternative OS

Register

Nieuw bij linux, hulp nodig, en vragen

Reply

Thread Tools
Old 29 feb 2008, 18:16
Lid Fractie

Ik heb eindelijk Ubuntu werken, mijn videokaart was blijkbaar het probleem, ook al heb ik Ubuntu geïnstalleerd voordat de reguliere manier. Ik gebruikte de plaatsvervangende installateur.

Een, Hoe installeer ik dingen?

Ik heb deze instructies, maar ik ben niet zeker hoe dat te doen
STAP 3: Installeer
Type "sh NVIDIA-Linux-x86-169.12-pkg1.run" om de driver te installeren. NVIDIA biedt nu een hulpprogramma om u te helpen met de configuratie van uw X-config bestand. Zie hoofdstuk 3 van het README of run 'man nvidia-xconfig' voor meer informatie over het gebruik. Instructies voor diegenen die het bewerken van hun X config bestand met de hand kan ook worden gevonden in de README.

Ook, waar kan ik het downloaden van thema's en boot-schermen en dat soort dingen voor mijn Ubuntu?

Ook ben ik ervaren visuele vertraging. toen ik minimaliseren en maximaliseren mijn Firefox-venster, het soort loopt een beetje over hoe het te zien
Old 1 maart 2008, 05:27
Donor Groep

eerste uit wat uw grafische kaart, moet u zien in de beperkte stuurprogramma manager moet u mogelijk in staat te stellen, ten tweede als je op gnome proberen www.gnome-look.org
inloggen schermen heten gdm zijn er pictogram schermen en ook downloaden vanaf de repo emerald voor imo betere vensterranden

Mijn Systeem: Cewy het wonder macine

Processor (s):
Intel Core 2 Quad q6600@3.2Ghz
Moederbord:
asus p5q deluxe
RAM Geheugen:
4 gig ocz 1066MHz SLI
Graphics Card (s):
nvidia evga 8800 ultra ko
Sound Card:
onboard
Hard Drive (s):
750 gig Seagate, 32meg cache
Optische Drive (s):
3 ASUS DVD-schrijvers, lightscribe
Case / PSU:
armoursuite Lian-Li PC-P60
Koeling:
tuniq toren
Netwerk / Internet:
dubbele Gigabit LAN-poorten
Monitor (s):
24 "Dell 2408wfp
Operating System (s):
winfail vista 64 | ubuntu / arch linux
Old 9 jun 2008, 05:39
Lid Fractie

het kiezen van een distributie is afhankelijk van de hardware u got .. maar ik denk dat vrijwel Ubuntu ondersteunt Nvidia (ilove dat woord) ..

verder toe te voegen of te verwijderen programma's ding vervolgens zoek videokaart of nvidia drivers .. je moet misschien opnieuw de lijst Programma's ..
of gebruik Synaptic Package Manager ..

U kunt ook proberen de PCLinuxOS distro. hij installeert automatisch NVidia drivers voor je.
Old De 1 juli 2008, 10:52
Lid Fractie

Te installeren die Nivda driver cd naar de map 'NVIDIA-Linux-x86-169.12-pkg1.run' is (zoals cd / home / bob / bestuurder) en typ sh NVIDIA-Linux-x86-169.12-pkg1.run
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.