![]() |
|
| |||
| |||
| Ik heb eindelijk Ubuntu werken, mijn videokaart was blijkbaar het probleem, ook al heb ik Ubuntu geïnstalleerd voordat de reguliere manier. Ik gebruikte de plaatsvervangende installateur. Een, Hoe installeer ik dingen? Ik heb deze instructies, maar ik ben niet zeker hoe dat te doen STAP 3: Installeer Type "sh NVIDIA-Linux-x86-169.12-pkg1.run" om de driver te installeren. NVIDIA biedt nu een hulpprogramma om u te helpen met de configuratie van uw X-config bestand. Zie hoofdstuk 3 van het README of run 'man nvidia-xconfig' voor meer informatie over het gebruik. Instructies voor diegenen die het bewerken van hun X config bestand met de hand kan ook worden gevonden in de README. Ook, waar kan ik het downloaden van thema's en boot-schermen en dat soort dingen voor mijn Ubuntu? Ook ben ik ervaren visuele vertraging. toen ik minimaliseren en maximaliseren mijn Firefox-venster, het soort loopt een beetje over hoe het te zien |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| eerste uit wat uw grafische kaart, moet u zien in de beperkte stuurprogramma manager moet u mogelijk in staat te stellen, ten tweede als je op gnome proberen www.gnome-look.org
| |||
| |||
| het kiezen van een distributie is afhankelijk van de hardware u got .. maar ik denk dat vrijwel Ubuntu ondersteunt Nvidia (ilove dat woord) .. verder toe te voegen of te verwijderen programma's ding vervolgens zoek videokaart of nvidia drivers .. je moet misschien opnieuw de lijst Programma's .. of gebruik Synaptic Package Manager .. U kunt ook proberen de PCLinuxOS distro. hij installeert automatisch NVidia drivers voor je. |
|
| |||
| |||
| Te installeren die Nivda driver cd naar de map 'NVIDIA-Linux-x86-169.12-pkg1.run' is (zoals cd / home / bob / bestuurder) en typ sh NVIDIA-Linux-x86-169.12-pkg1.run |