![]() |
|
| |||
| |||
| Ive bare gjort mit vista dobbelt opstartbare med Ubuntu 7.1. Jeg vil gerne benytte en masse, men hvor starter jeg? I cant engang få en trådløs forbindelse anyhelp med dette ville være dejligt! ville stoppe mig bruger vista for et stykke tid som jeg bruger internettet meget. Ikke sikker på, hvad info du vil kræve, så jeg har ikke givet nogen form for specs eller navnene på hardware, men så spørg. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| er du nødt til at give os navnet på dit trådløse kort;)
| |||
| |||
| Broadcom luftvåben |
|
| |||
| |||
| hey har du fulgt denne tråd online? |
|
| |||
| |||
| endnu ikke været meget travlt med at forsøge at udrede webhostingfirma været trættende vil im du når sorteret ud Skål! |
|
| |||
| |||
|
|
| |||
| |||
| Jeg har installeret Ubuntu på en gammel Dell, at jeg havde ligget ca. Jeg har et trådløst netværk, (Linksys), men kunne ikke få Ubuntu til at arbejde på det. Softwaren er udviklet til Windows og ikke Linux kompatible. Jeg er ny til Linux, så jeg forsøgte at få nogle svar i Ubuntu forum. Efter et par ugers frustration, jeg indstille den til side og gik tilbage til at bruge Windows XP Pro. Så en dag besluttede jeg mig for at fyre op, at gamle Dell og tjek Ubuntu igen. Harddisken var toast, så jeg erstattet det. Nu er jeg bange for at installere Ubuntu, og jeg har virkelig ingen idé om, hvordan du bruger Linux alligevel. Jeg har et ekstra Dell at installere det på, men Linux ikke synes at gerne trådløse netværk. Jeg ved når du hårde trådbunden det, netværk godt. De eneste erfaringer, jeg har med Linux er år siden jeg tog en kondenseret klasse bruger Redhat 9. Jeg har en masse forskellige Linux Distros. Jeg er lige ved ikke, hvordan du bruger dem. Når jeg stiller et spørgsmål online, jeg får, er "læse dette link!" fra andre brugere. Efter en to timers læse, jeg har stadig ingen anelse om, hvad de taler om. Normalt jeg bare frustreret og give op. |
|
| |||
| |||
| trådløse er lidt usikker med ubuntu men i det øjeblik, de er at øge antallet af kort, de støtter, dont være bange for at installere det igen, hvis du går i stå stille her |