vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Computer Software > Linux & Alternative OS

Register

Uusi ubuntu

Reply

Thread Tools
Old 19 helmikuu 2008, 03:44
Jäsen

Default Uusi ubuntu

Ive juuri minun näköala kaksoiskäyttöä bootable kanssa ubuntu 7.1.
Haluaisin käyttää tätä paljon, mutta Mistä aloittaa?
En voi edes saada langaton yhteys anyhelp tämän olisi mahtavaa!
lopettaisi minulle avulla näköala jonkin aikaa kuin i käyttämään Internet paljon.
Etkö ole varma, mitä info sinun vaativat niin i havent antanut minkäänlaista tiedot tai nimiä laitteiston mutta kysy.
Old 19 helmikuu 2008, 03:47
Rahoittajien ryhmän

Default Uusi ubuntu

sinun täytyy antaa meille nimi langattoman kortin;)

My System: Cewy n ihme macine

Processor (s):
Intel Core 2 Quad q6600@3.2Ghz
Emolevy:
Asus p5q deluxe
RAM-muisti:
4 keikka OCZ 1066mhz SLI
Graphics Card (s):
nvidia evga 8800 ultra ko
Äänikortti:
laivalla
Kiintolevy (t):
750 keikka Seagate, 32meg välimuisti
Optinen asema (t):
3 asus dvd kirjailijoita, LightScribe
Asia / PSU:
Lian-Li armoursuite pc-P60
Jäähdytys:
tuniq torni
Network / Internet:
dual Gigabit LAN-porttia
Monitor (t):
24 "dell 2408wfp
Operating System (s):
winfail näköala 64 | ubuntu / Arch Linux
Old 19 helmikuu 2008, 06:52
Jäsen

Default Uusi ubuntu

Broadcom ilmavoimat
Old 19 helmikuu 2008, 11:27
Rahoittajien ryhmän

Default Uusi ubuntu

Hei sinä seurata, että säikeen verkossa?
Old 20 helmikuu 2008, 01:18
Jäsen

Default Uusi ubuntu

ei vielä ollut erittäin kiireinen yrittää selvittää hosting-yritys on väsyttävä tulee im, kun selvitetään
Hurraa!
Old 20 helmikuu 2008, 01:21
Rahoittajien ryhmän

Default Uusi ubuntu

Old 26 helmikuu 2008, 22:54
Jäsen

Default Uusi ubuntu

Olen asentanut Ubuntu on vanha Dell, että minulla oli makaa ympäriinsä. Minulla on langaton verkko, (Linksys), mutta ei voinut saada Ubuntu tehdä työtä sen hyväksi. Ohjelmisto on suunniteltu Windows-ja ei ole Linux-yhteensopivia. Olen uusi Linux, niin olen yrittänyt saada joitakin vastauksia Ubuntun foorumilla. Kun muutama viikko turhautumista, I aseta se sivuun ja meni takaisin käyttöjärjestelmä on Windows XP Pro.

Sitten eräänä päivänä päätin palo jopa, että vanhat Dellin ja tarkistaa Ubuntu uudelleen. Kovalevy oli paahtoleipää, joten korvanneet sen. Now I'm afraid asentaa Ubuntu ja olen todella ei ole aavistustakaan, kuinka käyttää Linux silti. Minulla on vara Dell asentaa sen, mutta Linux ei tunnu pitävän matkapuhelinverkoissa. Tiedän, kun kova lanka, se verkkojen hyvin.

Ainoa kokemus, että olen Linux on vuotta sitten otin kondensoituneita luokan käyttäen Redhat 9. Minulla on paljon eri Linux Distros. En vain tiedä, miten käyttää niitä. Aina, kun esitän kysymyksen verkossa, kaikki mitä saat on "lukemaan tätä linkkiä!" muilta käyttäjiltä. Kun kahden tunnin lukea, vielä ei ole aavistustakaan, mitä he puhuvat. Yleensä juuri saada mitätöityminen ja antaa periksi.
Old 27 helmikuu 2008, 00:50
Rahoittajien ryhmän

Default Uusi ubuntu

langaton on hieman epävarma kanssa ubuntu mutta tällä hetkellä ne ovat kasvava määrä kortteja ne tukevat, dont pelkää asentaa se uudelleen, jos saat kiinni kysyä tästä

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.