![]() |
|
| |||
| |||
| Ive zojuist mijn vista dual bootable met ubuntu 7.1. Ik zou willen gebruiken dit veel, maar waar moet ik beginnen? I cant zelfs een draadloze verbinding anyhelp met dit zou geweldig zijn! zou ik stoppen met behulp van Vista voor een tijdje als ik gebruik internet veel. Niet zeker weet welke informatie u nodig zodat ik havent enkele soort specs of namen van hardware, maar vraag aub. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| moet je ons de naam van uw draadloze kaart;)
| |||
| |||
| Broadcom AirForce |
|
| |||
| |||
| hey heb je dat volg draad online? |
|
| |||
| |||
| nog niet erg druk proberen uitzoeken hosting bedrijf is vermoeiend zal im u wanneer gesorteerd op Sante! |
|
| |||
| |||
|
|
| |||
| |||
| Installeerde ik Ubuntu op een oude Dell dat ik moest liggen. Ik heb een draadloos netwerk (Linksys), maar niet kon krijgen Ubuntu aan werken. De software is ontworpen voor Windows en Linux is niet compatibel. Ik ben nieuw voor Linux, dus ik heb geprobeerd om een aantal antwoorden op het Ubuntu-forum. Na een paar weken van frustratie, ik stel deze opzij en ging terug naar Windows XP Pro. Op een dag besloot ik om te vuren op dat de oude Dell en uitchecken Ubuntu opnieuw. De harde schijf was toast, dus ik vervangen. Nu ben ik bang dat het installeren van Ubuntu, en ik heb echt geen idee hoe het gebruik van Linux toch. Ik heb wel een reserve van Dell te installeren op, maar Linux lijkt niet te willen draadloze netwerken. Ik weet dat als je hard draad, het netwerken goed. De enige ervaring die ik heb met Linux is jaren geleden nam ik een verkorte klas met behulp van Redhat 9. Ik heb veel van de verschillende Linux distributies. Ik weet niet hoe ze te gebruiken. Telkens als ik een vraag online, alles wat ik krijg is "lees deze link!" van andere gebruikers. Na een twee uur durende lezen, ik heb nog steeds geen idee wat ze over praat. Meestal krijg ik alleen maar gefrustreerd en geef het op. |
|
| |||
| |||
| draadloos is een beetje iffy met ubuntu, maar op het moment dat ze de uitbreiding van het aantal kaarten dat zij ondersteunen, dont bang om opnieuw installeren, als je vastzit vragen hier |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| I Need Help met Ubuntu Install | pest79456 | Linux & Alternative OS | 6 | 28 oktober 2009 14:26 |
| Slechts een paar Ubuntu Vragen? | KanoakaVirus | Linux & Alternative OS | 2 | 30 mrt 2009 20:48 |
| Ubuntu hulp nodig??! | Cew27 | Linux & Alternative OS | 9 | De 1 juli 2008 10:57 |
| Ubuntu en Beryl | ashaiba | Linux & Alternative OS | 2 | De 1 maart 2008 05:25 |
| Ubuntu / Mac OS Help? | slinin0 | Linux & Alternative OS | 2 | 6 nov 2007 00:59 |
| Thread Tools | |
| |