mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Linux og alternative OS

Register

Ingen harddisk oppført på Fujitsu - Prøver å setup virtualbox på DSL (damnsmalllinux)

Reply

Thread Tools
Old 5 juni 2009, 06:52
New Member Group

Default Ingen harddisk oppført på Fujitsu - Prøver å setup virtualbox på DSL (damnsmalllinux)

Jeg er ny på Linux, knapt i stand til å rote rundt litt med grunnleggende kommandoer, så du må være forsiktig. Jeg er en dyktig Windows admin, slik jeg forstår det meste av begreper.

Til slutt, mitt mål er å setup virtualbox på DSL (damnsmalllinux) til å betjene andre virtuals med ulike OS, men jeg har mye mer grunnleggende spørsmål.

Jeg har en Fujitsu T4020 tablett (serial SATA) og kan ikke få installert av DSL (oppstart fra CD) for å se min harddrive.

når jeg cfdisk, Får jeg "Kritisk feil: Kan ikke lese harddisk"
fdisk-l trekker opp ingenting.
cat / procs / partisjoner viser "betydelig mindre # blokker navnet" uten annen informasjon.

Noen tips eller forslag ville være verdsatt.
Reply

Register

Hugseliste

Lignende Tråder
Tråd Tråd startet Forum Svar Siste innlegg
PC wont Boot når harddisken er tilkoblet. Hovedkort eller harddisk problem? nightstar CPUer, Hovedkort & RAM 4 9 november 2009 10:30
VirtualBox Pyett General Software Chat 1 23 juli 2009 02:47
SATA-harddisk oppsett i BIOS - IDE eller AHCI? sherelc Drivere og flyttbare medier 0 4 juni 2009 20:52
Hjelp Med Turning Slave Harddisk hovedinnhold Harddisk Cogglesz Drivere og flyttbare medier 1 30 mars 2009 09:28
Overføre data fra interne harddisken til ekstern harddisk. XPC465 Drivere og flyttbare medier 1 3 mars 2009 06:46
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.