менше справедливості

Magazine
Go Back   Комп'ютерні Сік > Комп'ютерні програми > Linux & альтернативних ОС

Register

Жорсткий диск не котируються на Fujitsu - Спроба встановити VirtualBox на DSL (damnsmalllinux)

Reply

Різьба Інструменти
Old 5 червня 2009, 06:52
Нові члени групи

Default Жорсткий диск не котируються на Fujitsu - Спроба встановити VirtualBox на DSL (damnsmalllinux)

Я новачок в Linux, ледве копатися трохи з основними командами, тому, будь ласка, будьте великодушні. Я Proficient адміністратора Windows, так що я розумію більшість понять.

Врешті-решт, моя мета полягає в установці VirtualBox по DSL (damnsmalllinux) провести інші Virtuals з різними ОС, але у мене набагато більше основних питань.

У мене є таблетка Fujitsu T4020 (Serial SATA) і не може отримати установку DSL (завантаження з компакт-диска), щоб побачити мій жорсткий диск.

Коли я Cfdisk, Я отримую "Фатальна помилка: Не вдається прочитати диск"
FDISK-L підтягує нічого.
Cat / PROCS / розділи показує "# Minor основні блоки назву" без яких-небудь іншу інформацію.

Будь-які поради та пропозиції будуть оцінили.
Reply

Register

Закладки

Аналогічні нитки
Нитка Різьба для початківців Форум Відповіді Останнє повідомлення
PC Wont завантаження, коли жорсткий диск підключений. Материнські плати або жорсткого диска проблема? NightStar Процесори, материнські плати RAM & 4 9 листопада 2009 10:30
VirtualBox Pyett General Software чат 1 23 липня 2009 02:47
SATA Hard Drive Setup в BIOS - IDE або AHCI? sherelc Знімні накопичувачі І ЗМІ 0 4 червня 2009 20:52
Допомога з поворотом Слов'янський жорсткого диска на жорсткий диск Головні Cogglesz Знімні накопичувачі І ЗМІ 1 30 березня 2009 09:28
Передача даних з жорстких дисків на зовнішньому жорсткому диску. XPC465 Знімні накопичувачі І ЗМІ 1 3 березня 2009 06:46
Різьба Інструменти