![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Jeg har for nylig købt en lav profil Geforce 9600GT gfx kort for min Acer Aspire X1200 mini-pc. Problemet Jeg har, er jeg nødt til at finde en strømforsyning med et minimum af 400W for at kunne bruge det gfx kortet. Jeg er også ved ikke, hvordan man finder en, der vil passe ind i X1200 siden tårnet er ikke den normale størrelse for endnu en mini-pc. Any suggestions? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Personligt vil jeg gøre overgangen til en standard sag og undgå, at dine valg begrænset.
| |||
| |||
| Så ville I. Bare en billig sag, du kunne bruge bare £ 20 har en anstændig tilfælde, og ikke har et valg begrænset og er nødt til at bruge flere penge på en PSU til at få en, der er værre anyway .. |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Er der sådan noget som en halv Anstændigt halv højde Grafikkort? | mctw | Grafikkort & Monitors | 5 | 3 april 2009 15:54 |
| Low Profile / halv størrelse / Half Height PCI Grafikkort | tomthedrummer1992 | Grafikkort & Monitors | 5 | 16 februar 2009 09:00 |
| Små standard printer | pest79456 | Digital Imaging & Printere | 1 | 28th Dec 2008 05:26 |
| Trådløse netværk - hurtigt blive standard-opsætning | Hybr! D | Networking, Modemer & VoIP | 2 | 22. maj 2008 05:59 |
| Højden af en binær Heap | alireza1989 | General Software Chat | 2 | 11 november 2007 16:43 |
| Thread Tools | |
| |